توسعه و احداث نيروگاه هاي مقياس كوچك در غرب مازندران ضروری است\

توسعه و احداث نيروگاه هاي مقياس كوچك در غرب مازندران ضروری است

  • کد خبر: 215402
  • چاپ
  • انتشار: 08 دی 1397 - 18:56

استنادنیوز؛ مهندس فرح زاد اظهار داشت: با توجه به گردش پذير بودن منطقه غرب مازندران در فصول گرم سال ،برنامه ريزي براي توسعه و احداث نيروگاه هاي مقياس كوچك با توجه به وجود پتانسيل لازم در غرب مازندران ، امري ضروري است.

به گزارش استنادنیوز ،  مديرعامل شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران در نشست مدیران صنعت آب و برق استان در سخناني گفت: در تابستان سال ٩٨ ادارات صنعت آب و برق استان مازندران در جهت همراهي با صنعت برق در مصرف بهينه برق بايد به عنوان ادارات پيشرو در بهره گيري از ديزل ژنراتور باشند.

مهندس افضلي مديرعامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان و رئيس شوراي هماهنگي مديران وزارت نيرو در استان مازندران در اين نشست اظهار داشت :يكي از وظايف اصلي ما به عنوان مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي اين است كه با مستند سازي به موقع و دقيق فعاليت هاي همكاران صنعت آب و برق در مواقع عادي و بحراني و اطلاع رساني به عموم مردم ، آنها را از فعاليت هاي انجام گرفته در این صنعت آگاه سازیم.

 افضلي افزود: همچنين ادارات صنعت آب و برق می بایست الگوی مناسبی برای سایر ادارات و مشترکین  در زمينه مصرف بهينه آب و برق باشند و بايد انجام اين مهم را به جد در برنامه كاري خود قرار دهند.

مهندس شهابي مدير عامل شركت توزيع نيروي برق مازندران نيز گفت: شركت هاي صنعت برق استان مازندران برنامه ريزي هاي گسترده و دقيقي براي گذر از پيك تابستان در برنامه كاري خود قرار داده اند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار