پیام تبریک مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به مناسبت فرارسیدن روز حمل و نقل\

پیام تبریک مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به مناسبت فرارسیدن روز حمل و نقل

  • کد خبر: 215283
  • چاپ
  • انتشار: 26 آذر 1397 - 14:36

استنادنیوز؛مهندس رضوانی مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به مناسبت فرارسیدن روز حمل و نقل پیام تبریکی را صادر کردند

متن پیام بدین شرح است:
فرارسیدن بیست وششم آذر که به نام روز حمل و نقل ،آراسته گشته است به حضور تمامی فعالان گرانقدر این حوزه به خصوص دریادلان عزیز که با وجدانی ژرف اندیش ره به اعماق آب ها می زنند تا صنعت حمل و نقل دریایی از طریق کشتی ها به معرصه شکوفایی و بالندگی برسد صمیمانه تبریک عرض می کنم.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه مدیران و کارکنان بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد این روز را که روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان ، لوکومتیو رانان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور می باشد مغتنم شمرده و در ارج نهادن به این تلاشگران عزم راسخ خود را در پیشبرد شایسته اهدافشان ، پیشکش آن ها خواهیم کرد.
بندرامیرآباد نیز در این سال ها با توسعه روز افزون خود توانسته است تحولات بی بدیلی را در این بخش رقم بزند و با در اختیار داشتن صنعت حمل و نقل دریایی ، کمکی شایان و نقشی مهم را در اقتصاد منطقه به خصوص صنعت حمل و نقل جاده ای و هوایی ایفا نماید.
در پایان بار دیگر از زحمات تمامی دست اندرکاران بخش حمل و نقل اعم از دریایی ، جاده ای ، ریلی و هوایی تشکر می کنم و توفیقات روز افزون را برای تمام این عزیزان از خدای متعال مسئلت دارم.
سیاوش رضوانی
مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار