از آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بعنوان مدیر برتر همراه با بهزیستی تقدیر شد\
  • در جشن روز جهانی معلولین در ساری ؛

از آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بعنوان مدیر برتر همراه با بهزیستی تقدیر شد

  • کد خبر: 215165
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1397 - 20:05

استنادنیوز؛در جشن روز جهانی معلولین، از آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بعنوان مدیر برتر همراه با بهزیستی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، در این مراسم  در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، لوح سپاس احمد حسین زادگان، استاندار مازندران بواسطه فعالیت های صورت گرفته در اداره کل کتابخانه های عمومی استان در حمایت از معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی، توسط سعید آرام، مدیرکل بهزیستی استان تقدیم آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان شد.

استاندار مازندران در این لوح سپاس آورده است:

دقت نظر و رویکردهای عالمانه، مدبرانه و مشفقانه حضرتعالی در رابطه با حسن اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولین، افق های امیدبخش تازه ای را در مسیر توسعه عدالت اجتماعی و گسترش چترهای حمایتی از اقشار آسیب پذیر ایجاد نموده است آنچنان که می توانیم امیدوار باشیم در سایه فراگیر سازی سیره سازنده تان در مسیر رفع تبعیض و امکان ایجاد فرصت های برابر جهت حضور معلولان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرصت های کار و اشتغال و ... شاهد ارتقاء سلامت و کیفیت زندگی این عزیزان باشیم. از شما تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه ایزد منان برایتان سلامتی و شادکامی در تمامی عرصه های زندگی مسئلت دارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار