برگزاري نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد قائم شهر\

برگزاري نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد قائم شهر

  • کد خبر: 215013
  • چاپ
  • انتشار: 01 آذر 1397 - 23:20

استنادنیوز؛ نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر با رویکرد تعامل صنعت ودانشگاه  در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزارشد .

ارائه ایده ها ، دستاوردها و یافته های علمی و پژوهشی به صنعتگران و دانشگاهیان ره آورد این کنفرانس علمی و تخصصی بود که با استقبال استادان ، دانشجویان ، مدیران ،کارشناسان صنعت برق و کامپیوتر قرار گرفت.

حسینی معاون هماهنگی انتقال توانیر کشور ، اصلاح و بهبود شبکه های برق با بهره گیری ار فناوری نوین در دیجیتالی کردن بخش تولید و توزیع و مدیریت صحیح انرژی را استراتژی جدید وزارت نیرو اعلام کرد .

ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر ، تعامل بین دانشگاه وصنعت را اتفاق مبارک وامری اجتناب ناپذیر دانست که باید همواره مورد توجه دانشگاه ها و صنایع قرار بگیرد.

افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان هم ، مدیریت مصرف را مورد اهتمام قرارداد و آن را امری ضروری دانست وافزود : مازندران در حوزه مصرف جز استان های پر مصرف کشور است .

اصغری دبیر علمی کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر نیز گفت : تعداد211 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از 163  مقاله پذیرفته شده 81 مقاله درسالن کنفرانس و 82 مقاله بصورت پوستر ارائه شده است .

تشکیل کارگاه های علمی و تخصصی و برپائی نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق و مخابرات و کامپیوتر و فناوری اطلاعات از بخش های جانبی این کنفرانس بود که مورد بازدید و استفاده شرکت کنندگان درکنفرانس قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار