حفظ اعتماد عمومی از مهم ترین مسائل امروز جامعه است/مسئولین امر در حوزه نظارت و کنترل بازار دقت بیشتری داشته باشند\
  • سرپرست استانداری سمنان؛

حفظ اعتماد عمومی از مهم ترین مسائل امروز جامعه است/مسئولین امر در حوزه نظارت و کنترل بازار دقت بیشتری داشته باشند

  • کد خبر: 214969
  • چاپ
  • انتشار: 28 آبان 1397 - 09:05

استنادنیوز؛ دکتر سعید ناجی بابیان اینکه حفظ اعتماد عمومی از مهم ترین مسائل امروز جامعه است، گفت:مسئولین امر در حوزه نظارت و کنترل بازار دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش استنادنیوز ؛ سرپرست استانداری سمنان  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان، حفظ اعتماد عمومی را یکی از مهم ترین مسائل امروز جامعه دانست و افزود: اعتماد عمومی در واقع اعتمادی است که ‌مردم به دولت مردان و مسئولین خود در حوزه های مختلف داشته و دارند و اگر این حوزه و این ‌نقطه از اتکا مردم به نظام‌شان تضعیف شود، حتما در ادامه روند حکومتداری و در ادامه روند خدمتگزاری، دچار خلل خواهیم شد.

 دکتر ناجی بر دقت ویژه در مراقبت از مجموعه رفتارهای مدیران و مسئولین تاکید نمود و افزود: نهایتا این مهم، باید منجر به رضایتمندی عمومی مردم در حوزه‌های مختلف شود، زیرا رضایتمندی آحاد اقشار جامعه منجر به تقویت حس اعتماد عمومی خواهد شد.

سرپرست استانداری سمنان در ادامه تاکید کرد یکی از مباحثی که امروز در حوزه حفظ اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه بسیار تاثیر گذار است، نظارت ‌و کنترل بازار است و افزود: نگاه مردم به بازار و ایجاد تعادل در حوزه تجارت از مسائل مهمی است که امروزه می تواند در تقویت و یا تضعیف اعتماد عمومی نقش به سزایی داشته باشد.

 دکتر ‌ناجی بر نقش بسیار تعیین کننده و مهم مدیران و مسئولین امر در حوزه نظارت بر بازار تاکید نمود و خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات در حوزه نظارتی و کنترل بازار نقش بسیار مهمی داشته و دارد که به تبع آن مردم نیز از این سازمان در راستای نظارت بر بازار و بهبود شرایط در این حوزه انتظار عمومی دارند، مسئولین این سازمان و سازمان‌های مرتبط همراه با سازمان تعزیرات‌ حکومتی باید به صورت ویژه و بادقت و تلاش بیشتر در راستای تحقق عدالت گام بردارند و در چرخه حوزه تنظیم بازار نقش خود را به درستی ایفا نمایند.

 وی گفت: تعیین ‌نقش‌ها و وظایف تمامی دستگاه‌های مسئول در این حوزه در کنار وظایف سازمان تعزیرات حکومتی همراه ‌با تلاش برای حفظ حقوق مردم و انتشار حس آرامش در جامعه از وظایف اساسی و اصلی مسئولینی است که در این‌حوزه نقش داشته و خواهند داشت.

 سرپرست استانداری سمنان تاکید کرد: مسئولین امر در حوزه نظارت و کنترل بازار، باید با دقت و مراقب بیشتر و رصد دقیق وضعیت فعلی کشور، بتوانند در حوزه بازار با تثبیت بیشتر اوضاع و شفاف تر نمودن اقدامات در کنار تقویت روند افزایش نزول خدمات و قیمت ها، شرایط را برای تقویت هرچه بیشتر اعتماد مردم مهیا نمایند.

 سعید ناجی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه سازمان تعزیرات‌ حکومتی در راستای تثبیت بازار و همچنین سازمان بازرسی استان در راستای کمک به انسجام فعالیت‌ها در این حوزه، ابراز امیدواری نمود با مدیریت جدید و تعامل بیشتر و تقویت فضای همدلی در استان بتوانیم شرایط را به گونه ای رقم‌ بزنیم ‌که ‌مردم استان شاهد خدمات موثرتر ‌باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار