اعضای شورای شهر قائمشهر یا سلبریتی هایی به دنبال شهرت! / شورای شهر قائمشهر در حاشیه\

اعضای شورای شهر قائمشهر یا سلبریتی هایی به دنبال شهرت! / شورای شهر قائمشهر در حاشیه

  • کد خبر: 214933
  • چاپ
  • انتشار: 26 آبان 1397 - 16:10

درحالی که شهر قائمشهر و مردم نجیب آن با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکنند و پروژه های عمرانی شهر خوابیده است برخی از اعضای شورای شهر قائمشهر وظیفه نمایندگی خود را فراموش کرده اند

به گزارش استناد نیوز، قائمشهر یکی از شهرهای مهم استان مازندران است که از ظرفیت های بسیار بالایی برای توسعه برخوردار است، این شهر با توجه به جمعیت حدود 210 هزار نفر و وسعیتی که دارد بعد از تهران دومین شهر پر تراکم ایران است. این شهر با توجه به نقطه استراتژیکی که دارد هر ساله پذیرای مسافرین زیادی است که متاسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب و مدیریت شهری سهم بسیار کمی از سرمایه ای را که مسافران با خود به همراه دارند به دست می آورد.

سال گذشته مردم قائمشهر در انتخابات شورای شهر عدم رضایت خود را از شورای قبلی در پای صندوق های رای نشان دادند و با آرای خود اجازه حضور دوباره آن ها را به ساختمان سفید شورا ندادند و با امید بسیار اعضای جوانی را به شورا فرستادند تا بلکه با انگیزه و جدیت بیشتری در حل مشکلات مردم تلاش شود، اما با گذشت حدود 1.5 سال از انتخابات متاسفانه شاهد اختلافات گسترده در بدنه شورا هستیم و بسیاری از پروژه های در دست اقدام شهری مسکوت باقی مانده است و پروژه بزرگ دیگری را نیز فعال نمی بینیم. فضاهای شهری که در دوره ای تلاش شد زیبا سازی شوند فرسوده شده و حتی پروژه های زیباسازی محیطی هم که معمولا به رنگ آمیزی بلوارها و تیرهای چراغ برق خلاصه می شد تعطیل شده اند!

 گویا اعضای جوان شورای شهر قائمشهر وعده های زیبایی که پیش از انتخابات به مردم می دادند را به کلی فراموش کرده اند و بجای بکار گماردن تمام توان و انرژی خود برای حل مشکلات بسیاری که در شهر وجود دارد و مردم نجیب قائمشهر با آن دست به گریبان هستند، درگیر فضای مجازی شده اند و با سخنان نمادین و شعارهای تکراری در صفحات مجازی سعی در جلب نظر مردم شهر خسته دارند! این عزیزان فراموش کرده اند در قبال رای مردم مسئولیت دارند و برای انجام وعده های خود بر پایه همین رای قدرت به آن ها داده شده است، شما مسئول حل مشکلات شهر با استفاده از قدرتی هستید که مردم به شما تفویض کرده اند، تبدیل شدن به یک سلبریتی در فضای مجازی و حرکات نمادین دردی از مردم دوا و مشکلات عدیده شهر را حل نمی کند.

از ماه های گذشته شاهد تبدیل برخی از اعضای شورای شهر قائمشهر به سلبریتی بوده ایم! در ابتدا چند شعار مردم پسند و قرار دادن خود سمت مردم مورد توجه قرار گرفت اما رفته رفته به اصل دغدغه برخی اعضای شورا تبدیل شد، از تصمیمات اشتباهی که در خصوص نساجی مازندران اتخاذ شد و در نهایت همان تصمیم گیرندگان اولیه با بوق و کرنا جلوی آن را گرفتند و خود را ناجی نساجی معرفی کردند (در حالی که از ابتدا این تصمیمات نباید اتخاذ می شد) تا ملاقات و تبریک با تاخیر و ناگهانی با مهندس رحیمی شهردار سابق قائمشهر که در هفته گذشته به عنوان شهردار بابلسر معرفی شد و عدم تبریک اعضای شورای شهر قائمشهر به وی مورد توجه مردم در فضای مجازی قرار گرفته بود، همراه با تبلیغات گسترده در فضای مجازی! و بسیاری از مواردی که پیرامون تیم نساجی قائمشهر اتفاق می افتد و شورا بجای سعی در کمک به این تیم محبوب اقدام به اطلاع رسانی در فضای مجازی می کند و... نشان از توجه بیش از حد به دنیای مجازی و فراموشی واقعیت مشکلات مردم و وظایف نمایندگی در شورای شهر دارد.

اما دیگر مردم فهیم قائمشهر فریب شوهای تبلیغاتی و حرف های قشنگ را نمی خورند! ضرب المثل «ز عمل کار برآید به سخندانی نیست» مصداق این روزهای شورای شهر شده است، بهتر است کمی سر خود را از فضای مجازی بیرون بیاورید و در واقعیت سیر کنید تا بلکه مشکلات جای جای شهر را ببینید و در جلسات شورای شهر با همدلی و دلسوزی به فکر رفع آن ها باشید. قطعا مردم به سخنان بدون عمل شما در دوره بعدی انتخابات رای نخواهند داد و عملکرد شما را در دنیای واقعیت و کوچه پس کوچه های شهر مورد ارزیابی قرار می دهند پس تا دیر نشده فکری به حال خود، مردم و شهر عزیزمان قائمشهر کنید...



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار