رئیس حج و زیارت کشور:‌زائران می‌توانند برای سفر به عتبات عالیات به 220 دفتر زیارتی مجاز مراجعه کنند\

رئیس حج و زیارت کشور:‌زائران می‌توانند برای سفر به عتبات عالیات به 220 دفتر زیارتی مجاز مراجعه کنند

  • کد خبر: 2147
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1395 - 18:29

اوحدی،رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: سامانه ثبت نام از زائران برای سفر به عتبات عالیات از امروز آغاز به کار کرده و از زائران تقاضا داریم برای ثبت نام به دفاتر غیرمجاز که اقدام به وعده‌هایی بدون پشتوانه می‌کنند، خودداری کنند.

به گزارش استناد،وحید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله قبله‌ای خویی از اساتید برجسته دانشگاه علوم قضایی که امروز دوشنبه در مسجد نور برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات برای ایام عرفه در روز تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: اعزام زائران برای دعای عرفه و روز تاسوعا و عاشورا دارای افزایش جدی است و زمینه سفر برای تمام کسانی که از طریق سامانه حج و زیارت و دفاتر مجاز اقدام به ثبت نام می‌کنند، مهیا است.
وی افزود: ثبت نام از امروز آغاز شده است، از زائران تقاضا داریم برای ثبت نام به دفاتر غیرمجاز که اقدام به وعده‌هایی بدون پشتوانه می‌کنند، خودداری کنند زیرا برای این افراد در کشور عراق مشکلات زیادی به وجود می‌آید.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور بیان داشت: ‌زائران می‌توانند برای سفر به عتبات عالیات به 220 دفتر زیارتی مجاز و یا سامانه عتبات مراجعه کنند و هیچ نیازی به ثبت نام از طریق دفاتر غیر مجاز وجود ندارد.
اوحدی تاکید کرد: تنها مجموعه ای که از پوشش امنیتی و عوامل هلال‌احمر برخوردار است کاروان های مجاز سازمان حج و زیارت هستند.
وی در پایان گفت: محدودیتی برای ثبت نام زائران وجود ندارد و افراد متقاضی میتوانند تا روز عرفه اقدام به ثبت نام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار