شرکت های تولیدی و صنعتی مازندران در ساخت پارک موزه دفاع مقدس مشارکت داشته باشند\
  • استاندار مازندران؛

شرکت های تولیدی و صنعتی مازندران در ساخت پارک موزه دفاع مقدس مشارکت داشته باشند

  • کد خبر: 214331
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1397 - 08:19

استنادنیوز؛ استاندار مازندران گفت: شرکت های تولیدی و صنعتی از جمله کارخانه سیمان، اتاق بازرگانی ،نظام مهندسی ساختمان همکاری و مشارکت داوطلبانه خود را اعلام کرده اند.

محمد اسلامی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تاکید بر این که ارزش های هشت سال دفاع مقدس استان باید با قدرت هنر و نوآوری به درستی تبیین و به نسل پس از انقلاب منتقل شود، گفت: موزه دفاع مقدس طرحی مهم برای رسیدن به این هدف مهم است.
وی با اشاره به اینکه باید بخش زیادی از اعتبارات این موزه را در بودجه ملی از ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری کنیم، افزود: با توجه به مشارکت خیرین مازندران در ترویج ارزش های اسلامی و شهدا ، می توانیم از کمک های آنان نیز بهره بگیریم.
استاندار مازندران گفت: شرکت های تولیدی و صنعتی از جمله کارخانه سیمان، اتاق بازرگانی ،نظام مهندسی ساختمان همکاری و مشارکت داوطلبانه خود را اعلام کرده اند.
اسلامی از همه کسانی که در ساخت موزه دفاع مقدس مازندران مشارکت می کنند قدردانی کرد و گفت: آحاد مردم به ویژه مسئولان همواره باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند.
اسلامی بیان داشت: ایجاد ایستگاه یاد و خاطره شهدا با طراحی هنرمندانه در محلات و روستاهای استان ضروری است و بنیاد شهید و امور ایثارگران این موضوع را در دستور کار خود قرار بدهد.

موزه دفاع مقدس استان مازندران که 11سال پیش کلنگ ساخت آن به زمین زده شده است، برای تکمیل و بهره برداری آن به 330میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
این پارک موزه در فضائی به مساحت 60 هکتار در قالب 24 طرح و در 3 فاز در ساری در حال ساخت است.
فاز نخست این طرح پس از 9 سال با سرمایه گذاری 195 میلیارد ریال اواسط بهمن ماه سال گذشته به مرحله بهره برداری رسیده است اما هنوز شرائط برای حضور و بازدید مردم مهیا نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار