مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران و هیئت همراه با رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دیدار کردند\
  • مشاور رییس و رییس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران و هیئت همراه با رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دیدار کردند

  • کد خبر: 214165
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1397 - 00:56

استناد نیوز؛مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران و هیئت همراه با رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دیدار کرد


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهدی خلیلی از دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران و هیئت همراه با رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد و گفت: در این دیدار حکم ریاست کارگروه جهادکشاورزی پدافند غیرعامل استان مازندران به مهندس شهیدی فر رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران اهدا شد.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: شهیدی فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مباحث مرتبط با پدافند غیرعامل و پدافند زیستی در حوزه کشاورزی استان را مهمتر از سایر بخش ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه کشاورزی محور امنیت غذایی کشور است، هرگونه آسیب به این بخش، امنیت غذایی جامعه و کشور را به مخاطره می اندازد.
وی ادامه داد: آفات و بیماری ها در حوزه کشاورزی استان از جمله زنگ گندم، آنفلوآنزا، بلاست، شب پره شمشاد و ... از جمله موارد مهمی است که باید در این بخش به آن توجه شود.
رییس کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان تصریح کرد: رزمایش های مختلفی در رابطه با پیشگیری و مبارزه با آسیب های بخش کشاورزی هر ساله توسط سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار می شود.

منفردی در ادامه گفت: نقش کارگروه جهاد کشاورزی در بین سایر کارگروه ها نقش اساسی و حیاتی است اما آسیب ها و تهدیدات همواره وجود دارد و باید برای مقابله با هرگونه آسیب و تهدید به روز و آماده باشیم.


در پایان حکم ریاست کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان که به امضاء استاندار مازندران رسیده است توسط مهندس منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران به مهندس شهیدی فر اهدا شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار