طغیان رودخانه شیرود موجب قطعی بستر فیبر نوری شد/قطعی برق 200 سایت تلفن همراه\

طغیان رودخانه شیرود موجب قطعی بستر فیبر نوری شد/قطعی برق 200 سایت تلفن همراه

  • کد خبر: 214155
  • چاپ
  • انتشار: 14 مهر 1397 - 14:15

استنادنیوز؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندرانبا اشاره به اینکه طغیان رودخانه شیرود موجب قطعی بستر فیبر نوری شد، گفت: بارش باران و طوفان موجب قطعی برق 200 سایت تلفن همراه از مجموع 4 هزار و 488 سایت در مازندران شد.

یدالله طهماسبی  با اشاره به اینکه طوفان و بارندگی شدید منجر به قطعی برق در مناطق مختلف استان شد، اظهار کرد: بارش باران و طوفان موجب قطعی برق 200 سایت تلفن همراه از مجموع 4 هزار و 488 سایت در مازندران شد که با پیگیری‌های به عمل آمده این تعداد به زیر ۱۰ سایت کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در شب گذشته طغیان رودخانه شیرود موجب قطعی بستر فیبر نوری شد، تصریح کرد: با این قطعی از ساعت 22 شب گذشته تا 6 صبح امروز، تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل و رایتل در این محدوده نیز قطع شد که با اعزام تیم ‌ های عملیاتی به منطقه، نقطه قطعی مشخص و نسبت به رفع اقدام لازم به عمل آمد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت سرویس تلفن همراه و اینترنت در استان به صورت طبیعی بوده و بسترهای ارتباطی تمامی شهرها و بیشتر روستاهای سطح استان برقرار است و تنها قطعی های موردی وجود دارد که در دست بررسی است.

طهماسبی گفت: حداکثر زمان تاب آوری باتری ها در زمان قطعی برق، به طور میانگین 2 تا 3 ساعت است که به دلیل طولانی شدن این قطعی در بسیاری از نقاط روستایی و پایان یافتن شارژ باتری ‌ ها، سرویس موبایل و اینترنت قطع شد که در حال حاضر تلفن همراه و اینترنت از گلوگاه تا تنکابن وصل و قطعی‌ها از تنکابن تا رامسر به دلیل سیل و طوفان و خسارات وارده به بسترهای ارتباطی، به مراتب بیشتر گزارش شده است که با اعزام تیم های عملیاتی به مناطق مذکور مشکل در دست بررسی و رفع می باشد.

وی در پایان افزود: نیروهای اداره‌کل زیرساخت مخابرات منطقه مازندران و همچنین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در حال آماده باش کامل قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار