برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی فرصتی برای بیان خواسته ها\

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی فرصتی برای بیان خواسته ها

  • کد خبر: 214042
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1397 - 12:16

استنادنیوز؛ معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان داشت:برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی فرصتی برای بیان خواسته های مهندسان است.

حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در یادداشت کوتاهی در کانال تلگرامی خود در ۶ مهر ۹۷، به برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، پرداخت.

فرآیند دشوار و پیچیده انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان که از خرداد ماه آغاز شد اکنون به هفته پایانی و اوج خود نزدیک می شود.

پیشتازان این دوره از انتخابات دو استان آذربایجان شرقی و کرمانشاه بودند و انتخابات را در روز پنجشنبه ۶ مهرماه برگزار کردند. با اختیاری که در نظام نامه به هیات اجرایی داده شد در این انتخابات هر استان مختار به انتخاب نوع رای گیری بصورت دستی، نیمه مکانیزه و یا مکانیزه کامل با توجه به امکانات خود است. بنابراین در این دو استان یکی نوع مکانیزه کامل و دیگری نوع دستی را برگزید و اکنون که این پست را منتشر می کنم انتخابات در هر دو استان با موفقیت به پایان رسیده و نتیجه آن مشخص و اعلام شده است.

روز جمعه انتخابات در سه استان خوزستان، گیلان و لرستان برگزار  شد و یکشنبه هم در خراسان رضوی و روزهای بعد از آن در استان های دیگر یکی پس از دیگری…

امیدوارم آنچه از پس این انتخابات حاصل خواهد شد، صدای رسای نمایندگان مهندسان و عزم آنان برای انجام اصلاحات واقعی و صادقانه در سازمان هایمان باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار