حفظ شان و جایگاه مددجویان در اعزام به سفر الویت اول بهزیستی است\
  • دکتر آرام در مراسم اعزام جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس:

حفظ شان و جایگاه مددجویان در اعزام به سفر الویت اول بهزیستی است

  • کد خبر: 213820
  • چاپ
  • انتشار: 14 شهریور 1397 - 11:26

استنادنیوز؛دکتر آرام در مراسم اعزام جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس حفظ شان و جایگاه مددجویان در اعزام به سفر را از اولویت های بهزیستی بیان کرد

با حضوردکتر فرید معاون امور اجتماعی و دکتر نفریه مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی، دکتر سید سعید آرام؛ مدیر کل بهزیستی استان، معاونین و مشاورین و جمع کثیری از فرزندان مراکز دخترانه و زنان سرپرست خانوار، مراسم اعزام جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مازندران دکتر آرام ضمن ابراز خرسندی از اعزام مددجویان  به سفر گفت: حدود یک ماه پیش به دخترانم قول سفر به مشهد مقدس را دادم خدا را شاکرم که موفق شدیم به وعده خود عمل کنیم .

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در بهزیستی استان افزود: در راستای فعالیت های فرهنگی ویژه مددجویان اعزام جامعه هدف به سفرهای زیارتی را در دستور کار داریم که علاوه بر لذت های سفر اجر معنوی نیز به همراه دارد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه حرم مطهر امام رضا (ع) قبله گاه دوم ایرانیان است ، خاطرنشان کرد: افتخار میزبانی از امام هشتم شیعیان این فرصت را در اختیارمان گذاشته تا استفاده حداکثری را از فضای معنوی حاکم در این مکان مذهبی ببریم.

دکتر آرام با تاکید بر حفظ شان و جایگاه مددجویان در طول سفر و اقامت گفت: شخصا وضعیت اسکان  و امکانات ویژه آن را بررسی کردم تا در تمام لحظات سفر شان مددجویان حفظ شود

وی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات معاونت اجتماعی، معاونت پشتیبانی و امور فرهنگی بهزیستی استان تصریح کرد: حضور علما و روحانیون بخصوص حجت الاسلام دشتی در کنار کاروان اقدامیست در جهت تقویت روحیه فرزندانمان.

در ادامه دکتر فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: سفر های معنوی اقدام مناسبی برای تقویت روحیه مددجویان است و سازمان بهزیستی حداکثر تلاش خود را در مسیر توانمند سازی جامعه هدف خود بکار میگیرد .

همچنین دکتر نفریه مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور گفت: تهیه امکانات متناسب با شان شما عزیزان کار ساده ای نبود و از بهزیستی مازندران بخاطر تلاشی که در این زمینه داشت سپاسگزاری میکنم.

وی افزود: در حرم مقدس امام رضا (ع) از زنان سرپرست خانوار گرفته تا کودکان، معلولین و سالمندان را به یاد بیاورید و از دعای خیر خود محروم نکنید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار