نمایش شبیه‌سازی واقعه غدیر در 4 شهر مازندران برگزار می شود\
  • معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران

نمایش شبیه‌سازی واقعه غدیر در 4 شهر مازندران برگزار می شود

  • کد خبر: 213730
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1397 - 12:35

استنادنیوز؛ معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران سپاه کربلا  از شبیه‌سازی غدیر در شهرهای چالوس، سیمرغ، محمودآباد و ساری خبر داد

عسکر مجیدی در نشستی خبری با اعلام برنامه‌های دهه عید غدیر اظهار کرد: غدیر آغاز یک تاریخ، هویت و فرهنگ و آغازی برای دین مسلمین است.

وی با بیان اینکه غدیر ثمره و عصاره نبوت است، افزود: باید تلاش کنیم تا آن را به نسل‌های بعد و فرزاندانمان انتقال دهیم.

رئیس ستاد دهه غدیر سپاه کربلا خاطرنشان کرد: سپاه کربلا برای حسب وظیفه برنامه‌هایی را اجرا می‌کند، بازسازی و شبیه‌سازی واقعه غدیر از برنامه‌های محوری عید غدیر است.

این مسؤول با بیان اینکه شبیه‌سازی واقعه غدیر یکی از برنامه‌های خوبی است که در فضای تبلیغاتی و جنگ نرم انجام می‌شود، بیان کرد: 250 نفر از هنروران خطبه پیامبر را در شهرستان‌ها اجرا می‌کنند تا مردم از نزدیک فضای ترسیم شده  غدیر را ببینند.

مجیدی با بیان اینکه امسال نمایش شبیه‌سازی غدیر در شهرهای چالوس، سیمرغ، محمودآباد و ساری برگزار می‌شود، یادآور شد: روز یکشنبه چهارم شهریور در شهرستان چالوس، دوشنبه پنجم در محمودآباد، سه‌شنبه ششم در سیمرغ و روز چهارشنبه، هفتم شهریور در مرکز مازندران از ساعت 17 الی 19 عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شبیه‌سازی واقعه غدیر در ساری در امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته این برنامه در پنج شهرستان برگزار شد و با استقبال 7 الی 10 هزار نفری روبرو بود.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران برگزاری جشن بزرگ غدیر در سطح شهرستان‌های مازندران، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی با استفاده از ظرفیت‌های بسیج، فضاسازی محیطی شهرستان٬ها با موضوع و محوریت غدیرشناسی ، اجرای مسابقات کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر، عیادت از جانبازان در منازل و آسایشگاه‌های استان، تجلیل  از خانواده معزز شهدا، دعوت از خطبا، وعاظ، شعرا و مداحان اهل بیت(ع) در برگزاری باشکوه آیین‌های غدیر، اجرای و راه‌اندازی کاروان غدیر به منظور بازسازی واقعه غدیر، اجرای مراسم خطبه‌خوانی غدیر،  نشست‌های معرفتی با موضوعات غدیر، امامت، ولایت، مباهله، نزول آیات زیارت غدیر، شرح نهج البلاغه را از برنامه‌های دهه غدیر در مازندران برشمرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار