آغاز به کار جشنواره تی تی امل\

آغاز به کار جشنواره تی تی امل

  • کد خبر: 2137
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1395 - 00:12

400 اثر مینیاتور، آبرنگ و تکنیک‌‎های هنری به دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی‌تی ارسال شد.

جشنواره فرهنگی و هنری تی تی در آمل آغاز شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی تی به منظور شناسایی استعداد ها و توانمندی های علاقه مندان به رشته های مختلف فرهنگی و هنری و ارتقاء فرهنگ و هنر شهرستان با حضور هزار هنرمند و در پنج بخش آغاز شد.
به گفته محمد محمدی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره در پنج بخش موسیقی ، شعر و داستان ، عکس ، هنرهای تجسمی و تئاتر تا ششم مرداد با هم رقابت می کنند.
به گفته او در بخش تئاتر پنج اثر: ژاندراک در آتش از مجید شعاعی ، زنی که هر روز ساعت شش می آمد   از شایان رسولی ، روی زمین  از آیدین حق پناه و  محمدجواد ایزدی ، آژیر چهارگوش از شعبان علیجان پور و همه چیز می گذرد؛ تو نمی گذری از  مرتضی صادقیان؛ هر شب از ساعت 20 در سالن آمفی تئاتر مجمتع فرهنگی و هنری ولی عصر آمل به نمایش گذاشته می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل افزود: در رشته موسیقی هم صاحبان 16 موسسه موسیقی آمل شرکت کردند که از سوم تا پنجم مرداد هرشب در محوطه هتل شهرداری آمل اجرا دارند.
به گفته محمدی برای رشته عکس این جشنواره حدود 620 قطعه عکس ارسال شد که هر روز در نمایشگاه روزانه از ساعت 16 تا 20 در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) به نمایش گذاشته می شود.
او زمان برگزاری برنامه های بخش همایش شعر و ادب و داستان این جشنواره را  تا 31 تیر و از ساعت 17 تا 20  در سالن اجتماعات مجمتع فرهنگی ولی عصر اعلام کرد و افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی هم   برگزاری نشست های هنری همه روز عصرها در چهار نگارخانه و آموزشگاه شهرستان برپا می شود.
به گزارش پایگاه خبری استناد آیین اختتامیه دومین جشنواره تی تی که با همکاری شورای شهر، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های فرهنگی و هنری آمل در این شهرستان درحال برگزاری است ؛ ساعت 16  ششم مرداد در مرکزهمایش های اریکه آریایی آمل برگزار خواهد شد.  


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار