بهترین ها به تیم ملی دعوت می شوند / عملکرد مدعیان پیراهن تیم ملی رصد می شود\
  • سجاد انوشیروانی:

بهترین ها به تیم ملی دعوت می شوند / عملکرد مدعیان پیراهن تیم ملی رصد می شود

  • کد خبر: 21346
  • چاپ
  • انتشار: 13 آذر 1395 - 23:23

مرحله نخست اردو تا 30 آذر ادامه پیدا می کند و از 5 دی نیز 5تا7 وزنه بردار برتر مرحله نخست بعلاوه نفرات اصلی تیم ملی بزرگسالان به مرحله بعدی اردو اضافه می شوند.

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص آغاز نخستین مرحله از اردو بزرگسالان اظهار کرد: نخستین تمرین تیم ملی با نفرات جدید از صبح امروز(شنبه13 آذر) در کمپ تیم ملی آغاز شد. در این جلسه تمرینی 11 وزنه بردار حضور داشتند. یاسین باقری و میثم زارعی دو وزنه بردار دعوت شده به اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی شدید مواجه شدند و باید جراحی می کردند که با صلاحدید بنده در این مرحله حضور نخواهند داشت و با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری محمد زارعی و علی مکوندی جایگزین آنها می شوند.

وی ادامه داد: حسین سلطانی دیگر وزنه بردار دعوت شده به این مرحله، فردا (یکشنبه 14 آذرماه) به اردو ملحق می شود.همچنین وزنه بردارانی هم اکنون در اردوی تیم ملی حاضر هستند که باید در رقابتهای جام باشگاههای آسیا ( 23 تا 27 آذرماه در قطر) حضور داشته باشند برهمین اساس قبل از اعزام در اختیار تیم های خود قرار می گیرند.
نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در خصوص برنامه ریزی کادر فنی برای مرحله های آتی اردوهای تیم ملی گفت: مرحله نخست اردو تا 30 آذر ادامه پیدا می کند و از 5 دی نیز 5تا7 وزنه بردار برتر مرحله نخست بعلاوه نفرات اصلی تیم ملی بزرگسالان به مرحله بعدی اردو اضافه می شوند.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه آیا بازهم نفرات جدید به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند؛ گفت: تقسیم بندی در اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در مراحل مختلف اردو لحاظ شده است و نوبت به نوبت نفرات برگزیده را به تیم ملی دعوت می کنیم. وزنه بردارانی که در مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و جام باشگاههای آسیا رکوردهای خوبی را ثبت کنند در مرحله آتی به اردو خواهند آمد.
انوشیروانی ادامه داد: همچنین نفراتی نیز مدعی حضور در تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هستند عملکردشان رصد خواهند شد و پس از اطمینان از بحث آزمایش دوپینگ با رکوردهای ایده آل به اردو دعوت می شوند.
وی در پایان در خصوص اینکه آیا اردوی خارج از تهران نیر در برنامه دارید؛ خاطرنشان کرد: اردوهای خارج از تهران هم خواهیم داشت که پس از هماهنگی با فدراسیون و بررسی شرایط، این اردوها در آینده برپا خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار