نخستین جشنواره پویانمایی مازندران در دهه فجر امسال\

نخستین جشنواره پویانمایی مازندران در دهه فجر امسال

  • کد خبر: 213145
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1397 - 14:48

استنادنیوز؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از برگزاری نخستین جشنواره پویانمایی مازندران در دهه فجر امسال خبر داد

محمد علی یزدان شناس صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه باروری فکر کودکان هدف اصلی کانون پرورش فکری است اظهار داشت: امسال در کانون پرورش فکری، تمرین زندگی نامگذاری شده و در همه استانهای کشور این موضوعات تبیین می‌شود.

وی افزود: مازندران دارای 27 کتابخانه ثابت بوده و 4 واحد کتابخانه سیار روستایی در استان داریم در سطح روستاهای مازندران فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه واحد سیار روستایی شیرگاه کانون مازندران بهره برداری می‌شود، تصریح کرد: در کانون تلاش داریم همه کودکان استان از امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برخوردار شوند.

یزدان شناس با بیان اینکه همه فعالیت‌های کانون رویکرد بومی دارد و سبب ترویج فرهنگ کتابخوانی نیز می‌شود، افزود: بیش از 40 فعالیت فرهنگی و تربیتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه کانون مکان امنی برای خانواده‌ها است و استفاده خوبی از فعالیت‌های کانون می‌کنند، گفت: 37 هزار و 463 دفعه برای 528 هزار و 596 نفر شرکت کننده در سال 96 برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون اجرا کردیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، تعداد اعضای کانون در استان را 21 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی که به کانون در فعالیت‌های روستایی کمک کردند تقدیر می‌شود.

یزدان شناس با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های استان را در سال 96 بیش از 16 درصد رشد دادیم، افزود: تلاش کردیم نگاه مسئولان استانی را به سمت کانون بیشتر کنیم.

وی از برگزاری جشنواره قصه خوانی رضوی امسال در کانون مازندران خبر داد و گفت: تریلی تئاتر سیار را سال گذشته در مازندران به حرکت درآوردیم و در روستاهای استان توجه ویژه ای کردیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه جشنواره استانی قصه‌گویی مازندران را در دو نقطه استان برگزار کردیم، تصریح کرد: هفته ملی کودک همه ساله در کانون انجام و مشکلات و نیازمندی‌های کودکان را بیشتر ورود جدی پیدا می‌کنیم.

وی از برگزاری بیش از 107 اردوی فرهنگی برای دانش آموزان استان خبر داد و گفت: این اردوها برای کودکان و نوجوانان دارای اثرات مفیدی بوده است.

یزدان شناس با بیان اینکه رویکرد ما در سال 97 توجه به فرهنگ بومی مازندران است، تصریح کرد: در کانون تلاش داریم زبان مازندرانی را در فعالیت‌های کانون ترویج کنیم.

وی از برگزاری نخستین جشنواره پویانمایی مازندران را در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: موضوع جشنواره امسال با رویکرد آب و محیط زیست و مصرف صحیح است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه اعتبار خرید کامیونت سیار از سوی استاندار تامین شده است، افزود: با خریداری این کامیون، گروه‌های نمایشی استان در روستاهای استان با این کامیون اجرا می‌کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار