برگزاری مسابقات فایت رنجر و فری رانینگ در تهران/جایزه سه میلیون تومانی در انتظار قهرمانان\

برگزاری مسابقات فایت رنجر و فری رانینگ در تهران/جایزه سه میلیون تومانی در انتظار قهرمانان

  • کد خبر: 212964
  • چاپ
  • انتشار: 03 تیر 1397 - 12:26

استنادنیوز؛ حسین شجاعی زاده با اشاره به برگزاری مسابقات فایت رنجر و فری رانینگ در تهران ، گفت:جایزه سه میلیون تومانی در انتظار قهرمانان این مسابقات رزمی است.

رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی فایت رنجر بیان داشت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فایت رنجر با حضور ورزشکاران سراسر کشور در تاریخ 14 و 15 تیرماه در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی حضور بیش از 500 رزمی کار فایت رنجر در این دوره از مسابقات کشوری می شود، افزود: به نفرات برتر این مسابقات جایزه نقدی سه میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی فایت رنجر گفت: این رقابت ها در استایل های مبارزات رینگی کیک بوکسینگ و هنرهای نمایشی می باشد.

استاد شجاعی زاده با بیان اینکه مسابقات با مجوز فدراسیون ورزش های رزمی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، گفت: منتخبین این مسابقات به اردوی تیم منتخب کشور برای حضور در مسابقات جهانی دعوت می شوند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات فری رانینگ در تاریخ 22 تیرماه در تهران خبرداد، و گفت: پیش بینی می شود در این مسابقات بیش از 700 ورزشکار از کل کشور شرکت داشته باشند.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه فری رانینگ ورزشی کامل تر از پارکور می باشد، افزود: جایزه نقدی 3 میلیون تومانی در انتظار نفرات برتر این دوره از مسابقات کشوری می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار