اگر این حمایت ها نبود به طور قطع فلسطین امروز از ذهن ها فراموش می شد/ضرورت افزایش قدرت دفاعی\
  • سردار مومنی:

اگر این حمایت ها نبود به طور قطع فلسطین امروز از ذهن ها فراموش می شد/ضرورت افزایش قدرت دفاعی

  • کد خبر: 212751
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1397 - 11:35

 استنادنیوز؛جانشین فرمانده ناجا، موقعیت راهبردی ایران در منطقه را حیاتی دانست و افزود: هرگاه دشمن احساس کند ما ضعیف شده‌ایم قطعاً کشورما را مورد تهاجم قرار خواهند داد اما برای ناکام گذاشتن دشمن باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار" اسکندر مومنی" در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان قائم شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حمایت مردم از فلسطین به طور قطع موجب پیروزی، پایداری و مقاومت آنها و امت های اسلامی و نیز مانع اشغال دیگر سرزمین های اسلامی توسط غاصبان اسرائیلی خواهد شد.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه با حضور شما و مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نهضت یکپارچه علیه اسرائیل شکل خواهد گرفت، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی هر زمان  اراده می‌کرد با لشکر کشی، خاک سرزمینی را مورد اشغال قرار می‌داد اما با پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع متوقف شد.

سردار مومنی، تصریح کرد: کشور ما نیز در دوران قبل از انقلاب اسلامی، پایگاه اسرائیل و آمریکا بود اما امروز با حمایت مردم از فلسطین، جنگ 33 روزه، مقاومت لبنان و... موجب شد که نه تنها اسرائیل به فکر کشورگشایی و اشغال دیگر کشورها نباشد بلکه نسبت به امنیت خود نیز ابراز نگرانی کند.

وی با طرح این سؤال که چرا دشمنان قدرت دفاعی ایران را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: تاریخ معاصر کشور ما نشان می‌دهد ایران به هیچ کشوری هجوم نبرده اما همواره مورد تهاجم قرارگرفته، چراکه موقعیت راهبردی و استراتژی کشورمان به‌گونه‌ای است که همواره مورد طمع دشمنان می باشد.

مومنی اذعان داشت: اگر این حمایت ها، تصمیم بزرگ امام راحل و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری نبود به طور قطع فلسطین امروز از ذهن ها فراموش می شد و با هر حمله، بخشی از خاک کشورهای مسلمان نیز از دست می رفت اما با پشتیبانی و حمایت های انجام شده، بدون تردید اسرائیل درآینده ای نزدیک شکست خواهد خورد.

این مقام عالی انتظامی کشور ادامه داد: اگر مردم، دولت، نیروهای انتظامی و نظامی از گوهر گران‌بهای موقعیت راهبردی و استراتژی کشور مراقبت نکنند به طور حتم ما نیز مورد تهاجم قرار خواهیم گرفت.

جانشین فرمانده ناجا، موقعیت راهبردی ایران در منطقه را حیاتی دانست و افزود: هرگاه دشمن احساس کند ما ضعیف شده‌ایم قطعاً کشورما را مورد تهاجم قرار خواهند داد اما برای ناکام گذاشتن دشمن باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

سردار مومنی در خاتمه، گفت: دفاع از آرمان‌های فلسطین و مردم مظلوم منطقه، حضور گسترده در صحنه، حفظ وحدت و انسجام در حول محور ولایت و نیز افزایش قدرت دفاعی از نکات مهمی است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد. *



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار