نماندن راهی تا عملیاتی شدن پرواز ازفرودگاه سمنان\
  • استاندار سمنان:

نماندن راهی تا عملیاتی شدن پرواز ازفرودگاه سمنان

  • کد خبر: 212719
  • چاپ
  • انتشار: 14 خرداد 1397 - 16:38

استنادنیوز؛استاندار سمنان در جلسه ستاد پشتیبانی و توسعه فرودگاه سمنان ضمن تشکر از زحمات مسئولین گفت: از زحمات دکتر همتی نماینده محترم که برای فرودگاه سمنان بسیار تلاش نموده اند سپاسگزارم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان ،استاندار سمنان در جلسه ستاد پشتیبانی و توسعه فرودگاه سمنان ضمن تشکر از زحمات مسئولین گفت: از زحمات دکتر همتی نماینده محترم که برای فرودگاه سمنان بسیار تلاش نموده اند سپاسگزارم.

وی فرودگاه سمنان را برای توسعه دارالمرحمه سمنان از اصلی ترین زیرساخت ها دانست و بیان داشت: در کنار این ستاد توصیه می کنم هرچه زودتر هیئت امنا فرودگاه تشکیل شود.
نماینده دولت در استان به تاکید رییس جمهور بر قرار گرفتن استان سمنان به عنوان استان معین برای شرایط غیرعادی پایتخت اشاره کرد و تصریح کرد: در بخش صادرات محصولات استان با توجه به موقعیت جغرافیایی این فرودگاه بسیار مناسب است.
چاوشی بیان داشت: مکاتبات لازم برای توسعه فرودگاه سمنان و انجام پروازها از سوی استانداری صورت گرفته است و بزودی با کمک همه شما دلسوزان، شاهد پرواز از فرودگاه سمنان هستیم و تا عملیاتی شدن این فرودگاه راهی نمانده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار