طواف حریم امن الهی در خلوت های عاشقانه اعتکاف گوارای وجودتان\
  • پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به معتکفین :

طواف حریم امن الهی در خلوت های عاشقانه اعتکاف گوارای وجودتان

  • کد خبر: 212459
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1397 - 15:27

استنادنیوز؛ حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بمناسبت شروع ایام اعتکاف در پیامی به معتکفین گفت ؛ عید تطهیر در زلال جویبار اعتکاف مبارک تان باد و از خلوت های عاشقانه در حریم امن الهی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید .

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَ عَهِدْنَآ إِلَی إِبْرَاهِیمَ وَ إِسْمَعِیلَ أَن طَهِّرَا بَیْتِیَ لِلطَّآئِفِینَ وَ الْعَکِفِینَ وَ الرُّکَّعِ السُّجُود..
و ما به ابراهیم و اسماعیل امر کردیم که خانه مرا برای طواف کنندگان و مجاوران و رکوع کنندگان و سجده کنندگان پاک و پاکیزه کنید ..
آیه 125 سوره بقره

معتکفین کوی دوست :
سه روز در خلوت های عاشقانه به قصد  تطهیر دل ،  روح و  جان در این عید ولادت حضرت امیرمومنان علی (ع) ، پیشانی بر خاک می سایید و به سجده در برابر یگانه بی همتا ،  اظهار عشق میکنید .
این عید تطهیر بر شما مبارک
 از چشمه های زلال معرفت سیراب می شوید و از آرامش در کنار محبوب به دور از هیاهوی دنیا جان تازه می گیرد و از تعلقات  دور و دور تر می شوید ..
معتکفین کوی یار :
سه روز در هوای حریم یار نفس می کشید و با آن دل بیقرار با قنوت دستانتان ، مانند پروانه ای در حلقه مشتاقان وصل آیه های باران را تلاوت می کنید .

خوشا بحال این دل های بی قرار .

خوشا بحال تان که خدای خود را می خوانید و او کریم است و رحیم..

منتظران واقعی مصلح جهان :
این سه روز در پیشگاه حضرت حق ، برای ظهور آن یار سفر کرده و محبوب ، که جهان تشنه معارف اوست دست به دعا بردارید و دعای فرجش را هر لحظه در این روزهای عاشقی زمزمه کنید.

عاشقان و دلدادگان راه روشن ولایت :
در این خلوت های بی نظیر دعا و نیایش در برابر آن یگانه هستی بخش برای سلامتی خلف صالح حضرت امام روح الله (ره) چشم و چراغ امروز مسضعفان ، مظلومان و مسلمانان جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی ) در این روز عزیز و در قنوت و سجده هاتان با خدای متعال دعا کنید .

العجل یا مولای یا صاحب الزمان

اللهم عجل لولیک الفرج ...آمین



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار