شروع طوفانی بارسا و کسب اولین جام در فصل جدید\
  • قهرمانی بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا

شروع طوفانی بارسا و کسب اولین جام در فصل جدید

  • کد خبر: 21220
  • چاپ
  • انتشار: 28 مرداد 1395 - 10:59

بارسلونا با برتری قاطع سه بر صفر ، موفق شد به عنوان قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا دست پیدا کند. و شروع خوبی در فصل جدید داشته باشد.


به گزارش استناد نیوز، دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا از ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز بین تیم های بارسلونا و سویا برگزار شد که در نهایت مجموع بازی رفت و برگشت آبی اناری پوشان با حساب ۵ بر صفر به پیروزی رسیدند و فاتح سوپر جام شدند.

بارسلونا در دیدار رفت موفق شده بود در زمین سویا با نتیجه 2 بر 0 به برتری برسد و تا خیال خود را تا حدودی از قهرمانی راحت کند. در نیوکمپ هم بازی با برتری بارسا آغاز شد و ادامه یافت تا در نهایت با 2 گل آردا توران در دقایق ۱۰ و ۴۷ و تک گل مسی در دقیقه 56 با نتیجه 3 بر 0 پیروز و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

شرح گل ها:

گل اول: در دقیقه 10 با همکاری زیبای آندره گومس و لیونل مسی، پاس زیبای در عمق مسی به آردا توران رسید و این بازیکن نیز ضربه ای زمینی و دقیق دروازه سویا را باز کرد

گل دوم: پاس دروازه بان سویا در میانه میدان به بازیکنان بارسلونا رسید، ضربه از راه دور آردا با برخورد به یکی از مدافعان حریف وارد دروازه سویا شد.

گل سوم: پاس زیبای گومس به سمت چپ، با ارسال بلند دینه همراه شد که مسی موفق شد با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه سویا بفرستد.

 

لیونل مسی برای اولین بار به عنوان کاپیتان، موفق به کسب عنوان قهرمانی با پیراهن بارسلونا شد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار