بازداشت فوتبالیست ملی پوش به اتهام قتل مامور پلیس!\
  • جزئیات حادثه

بازداشت فوتبالیست ملی پوش به اتهام قتل مامور پلیس!

  • کد خبر: 212166
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1396 - 18:46

فوتبالیست تیم ملی بانوان ایران به دلیل مصرف مشروبات الکلی در هنگام رانندگی و زیر گرفتن مامور پلیس به اتهام قتل بازداشت شد.

به گزارش استناد نیوز، روزنامه خبر ورزشی روز گذشته داستانی واقعی از تصادف یک فوتبالیست زن که ملی پوش نیز هست و نام مطرحی هم دارد منتشر کرد که در آن این فوتبالیست بانو در حالی نامتعادل در هنگام رانندگی مامور پلیس را زیر می گیرد که این حادثه منجر به درگذشت این مامور پلیس می شود.

خانم ورزشکار فرار می کند اما بعدا دستگیر می شود و در تست الکلی که از اون گرفته می شود ۴٣ درصد الکل در خون این ورزشکار زن یافت شده است.

روایتگر این داستان واقعی برای خبرورزشی یکی از نزدیکان خانواده مقتول بوده است.

 

بر اساس اطلاعات موجود نام مأمور جوان که شب نیمه شعبان آسمانی شد، امید زارع‌زاده است. مرحوم زارع‌زاده یزدی بود و خانواده‌اش در یزد سکونت دارند. بعد از این سانحه دلخراش، بارها عموی ملی‌پوش متهم به قتل که فعلاً با وثیقه سنگین آزاد است و به زودی باید در دادگاه حاضر شود، با خانواده مقتول تماس گرفته و از آنها خواسته رضایت بدهند اما خانواده مقتول از این کار خودداری کرده و گفته‌اند به نیروی انتظامی وکالت داده‌اند پیگیر این پرونده باشد.

خانواده مقتول می گویند: شاید اگر این تصادف در حالت طبیعی رخ می داد می توانستند راحتتر با این قضیه کنار بیایند اما به دلیل مصرف مشروبات الکی توسط راننده که همان فوتبالیست مشهور است، رضایت نخواهند داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار