انتشار فیلم درگیری ماموران با تجمع کنندگان مقابل ثامن برای ماموران خاطی گران تمام شد\
  • فرمانده پلیس تهران از برخورد با متخلفان خبر داد؛

انتشار فیلم درگیری ماموران با تجمع کنندگان مقابل ثامن برای ماموران خاطی گران تمام شد

  • کد خبر: 212013
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1396 - 15:33

سردار ساجدی نیا از برخورد قاطع با ماموران خاطی که با تجمع‌کنندگان مقابل موسسه مالی و اعتباری ثامن درگیر و ایجا خشونت کردند خبر داد

به گزارش استناد نیوز، دیروز مورخ 28 خرداد، فیلمی از برخورد خشونت آمیز تعدادی از ماموران پلیس تهران با سپرده گذاران تجمع کننده مقابل یکی از شعب موسسه اعتباری ثامن در فضای مجازی دست به دست شد. در این فیلم، چند مامور ویژه باتوم به دست به سمت تجمع کنندگان حمله کرده و با آن ها درگیر شده و مردم را مورد ضرب و شتم قرار دادند که واقعا رفتار این چنینی برخی از ماموران به وجهه پلیس در بین مردم آسیب وارد می کند. اما رئیس پلیس پایتخت از برخورد با این ماموران خاطی خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری سارقان با اشاره به انتشار فیلمی از زد و خورد مأموران پلیس پایتخت با تعدادی از تجمع‌کنندگان مقابل موسسه مالی ثامن اظهار کرد: روز گذشته در مقابل یکی از موسسات مالی پایتخت درگیری بین تجمع کنندگان و نیروهای پلیس ایجاد شد که متاسفانه چند نفر از عوامل پلیس به صورت خودسرانه عمل کرده و با تجمع کنندگان درگیر شدند.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه این اقدام تعدادی از ماموران خودسرانه بود، گفت: فرمانده میدان بلافاصله وارد عمل شد و سعی در آرام کردن اوضاع داشت

ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه با مشخص شدن موضوع و بررسی ابعاد مختلف خاطیان شناسایی شدند، تصریح کرد: برخورد قانونی لازم با این افراد انجام شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار