اعلام آمادگی کامل مازندران برای تعطیلات عید فطر / آمار تعداد مسافران نفر شب استان\
  • جانشین ستاد خدمات سفر مازندران؛

اعلام آمادگی کامل مازندران برای تعطیلات عید فطر / آمار تعداد مسافران نفر شب استان

  • کد خبر: 212010
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1396 - 13:04

در جلسه کارگروه ستاد خدمات سفر مازندران ضمن ارائه آماری از تعداد مسافران مازندران، آمادگی کامل این استان برای پذیرایی از گردشگران در تعطیلات عید فطر اعلام شد

به گزارش استناد نیوز، علی نبیان صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از 27 اسفندماه 95 تا 13 نوروز 96، 12 میلیون و 28 هزار و 471 نفرشب در مازندران داشتیم و این رقم تا 15 خردادماه به 14 مییلون و 70 هزار و 780 نفرشب اقامت افزایش یافته است.

وی افزود: نسبت به نوروز سال گذشته 11 درصد افزایش تردد را داشتیم اما با کاهش چند درصدی ترافیک مواجه بودیم که تدبیر خوبی در این بخش صورت گرفته بود.

نبیان در پیش بینی نسبت به ورود مسافران به مازندران در تعطیلات عید فطر نیز گفت: اگر تعطیلات روز عید سعید فطر دوشنبه آینده باشد، روز سه‎شنبه نیز تعطیل است و به این دلیل که روز پنج‎شنبه نیز تعطیل رسمی داریم، به‎طور طبیعی از دوشنبه تا جمعه به‎مدت پنج روز پیک مسافرت‌ها در مازندران وجود دارد و گردشگران زیادی هم در مکان‎های مذهبی و هم در هتل‌ها و متل‌ها و مراکز تفریحی توریستی اقامت خواهند داشت که در این شرایط کمیته دوازده‎گانه خدمات سفر باید حضور پُررنگی داشته باشد.

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران اظهار امیدواری کرد که در بخش امنیت، ترافیک، بازار و اورژانس و سایر کمیته‎های دوازده‎گانه نیز همانند سال‎های گذشته اتفاق زیبایی را رقم بزنیم.

نبیان با اشاره به زحمات ستاد اجرایی خدمات سفر، افزود: اعضای ستاد به‌صورت دلی کار می‎کنند و از تعطیلات و بودن در کنار خانواده خود می‎گذرند.

وی در پایان به‌صورت ویژه از اصحاب رسانه مازندران و صدا و سیمای این استان که در تعطیلات نوروز در انتشار اخبار با قوت در صحنه بودند، قدردانی کرد.

 

عیسی خادمی مسؤول کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر در ادامه این جلسه گفت: 12 پایانه عمومی و اختصاصی، 22 اداره راهداری و راهدارخانه، 33 اکیپ راهداری و راهدارخانه، 300 پرسنل راهداری و 12 پایانه عمومی و اختصاصی در مازندران داریم و تعداد زیادی پرسنل و راننده در جابه‎جایی مسافران و گردشگران نقش دارند.

 

یحیی صالح‎طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه با اعلام آمادگی نیروهای خود برای تعطیلات عید سعید فطر بیان کرد: 16 پایگاه اورژانس جاده‎ای داریم که کارشناسان امداد و نجات آن در داخل کانکس و بدون امکانات لازم حتی آب آشامیدنی، فعالیت دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار