نتایج بازی های لیگ دسته اول: خونه به خونه صدر جدول را شکست / نساجی فرصت را از دست داد\
  • هفته سی ام رقابت ها

نتایج بازی های لیگ دسته اول: خونه به خونه صدر جدول را شکست / نساجی فرصت را از دست داد

  • کد خبر: 211606
  • چاپ
  • انتشار: 16 فروردين 1396 - 17:57

هفته سی ام فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز با شکست سنگین تیم صدرنشین برابر خونه به خونه و شکست خانگی نساجی قائمشهر پیگیری شد.

 به گزارش استناد نیوز، هفته سی ام لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز چهارشنبه مورخ 16 فروردین 96 پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم صدرنشین گل گهر سیرجان میهمان تیم خونه به خونه بابل بود، در این بازی تیم میهمان ابتدا در دقیقه 13 توسط شاهین مجیدی موفق به گلزنی شد. اما در ادامه این تیم خونه به خونه بود که سوار بر بازی شد و موفق شد با یک بازی خوب دو گل در نیمه اول و در دقایق 24 و 33 توسط میلاد نوری و مهدی فرضیات به ثمر برساند تا پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم هم این تیم مازندرانی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در یک بازی برتر توانست سه گل دیگر را وارد دروازه گل گهر کند. خمید کاظمی در دقایق 60 و 62 و روح الله باقری در دقیقه 80 برای میزبان گل زنی کردند تا تیم سیرجانی با 5 گل خورده بابل را ترک کند. با این نتیجه رقابت در صدر جدول برای سعود به لیگ برتر داغتر خواهد شد.

 

اما دیگر تیم مازندرانی لیگ دسته اول در خانه برابر تیم رده سومی پاس جنوبی جم ناکام ماند، نساجی قائمشهر که در زمین تیم پارس جنوبی بازی می کرد می توانست با یک برد شیرین به ادامه بازی های لیگ و سعود امیدوار باشد اما تیم مظلوم و بدون سرمایه و همچنین پرحاشیه نساجی نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد و با دو گلی که در دقایق 11 و 58 خورد با نتیجه 2 بر 0 مغلوب شد تا امیدهایش را هم برای سعود از دست رفته ببیند.

 

نتایج کامل دیدار های هفته سی ام به شرح زیر است:

لیگ دسته اول

جدول لیگ آزادگان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار