احتمال تغییر رای کمیته انضباطی برای بازی نساجی و خونه به خونه / آخرین وضعیت اعتراض نساجی قائمشهر\
  • منتظر اعلام رای کمیته استیناف

احتمال تغییر رای کمیته انضباطی برای بازی نساجی و خونه به خونه / آخرین وضعیت اعتراض نساجی قائمشهر

  • کد خبر: 211546
  • چاپ
  • انتشار: 29 اسفند 1395 - 01:15

اعتراض تیم نساجی نسبت به رای کمیته انضباطی برای بازی جنجالی دربی مازندران و چرخش نسبی رئیس کمیته انضباطی احتمال تغییر حکم صادره را بیشتر کرده است

 به گزارش استناد نیوز، مسابقه فوتبالی که به خون کشیده شد و 57 مصدوم برجای گذاشت همچنان موضوع داغ صحبت های هوادارن فوتبال در دو شهر بابل و قائمشهر است.

همچنان هر روز شاهد رونمایی از اسناد جدیدی از منشاء در گیری ها هستیم که معمولا از سوی هواداران دو تیم در قالب صوت و ویدئو منتشر می شود. ابعادی که در رای صادره عجولانه کمیته انضباطی برای این پرونده گسترده و جنجالی که پس از یک روز اعلام شد لحاظ نگردیده بود.

جای تعجب دارد با وجود این همه مدرکی که از تخلف هواداران دو تیم و درگیری از سوی دوطرف و بعضا تقصیر نیروی انتظامی در برخورد با هواداران تیم مهمان در روز های آینده منتشر شده و دیده شد، به گفته رئیس کمیته انضباطی در گزارش های ناظر و داوری مسابقه حساس دو تیم چیزی از آن ها یاد نشده و به قدری تخلف هواداران نساجی مشهود جلوه داده شد که هیچ شکی برای کمیته انضباطی در اعلام رای به سود خونه به خونه باقی نگذاشت!

 

اما قدرت شبکه های اجتماعی این رای را به چالش کشیده است تا جایی که با توجه به فیلم هایی که توسط هواداران دو تیم گرفته شد حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی)  هم اعتراف کرد، جنبه های مختلف این درگیری ها از دید این کمیته در اعلام رای صادر شده پنهان مانده بود.

 

در آخرین فیلم منتشر شده سرباز نیروی انتظامی دیده می شود که برخی هواداران خونه به خونه را تشویق به سنگ پراکنی به سوی هواداران تیم حریف می کند! 

همچنین ادعای وجود صوتی از لیدرهای نساجی مبنی به تشویق برای بر هم زدن بازی و اعلام نتیجه 3 بر 0 به سود نساجی ! 

و فیلمی که نشان می دهد هواداران نساجی به دلیل اینکه در محاصره طرفداران تیم خونه به خونه قرار گرفته و پلیس هم در قسمت این تماشاگران گاز اشک آور پرتاب کرده برای نجات خود از این وضعیت مجبور می شوند به وسط زمین پناه بیاورند و البته درگیری های بعدی که به وجود می آید و توجیهی ندارد.

 

در هر صورت شنیده های خبرنگار استناد نیوز حکایت از تصمیم برای تغییر رای صادره از سوی کمیته انضباطی دارد، گفته می شود احتمال برگزاری بازی در زمینی بی طرف و بدون حضور تماشاگر زیاد است و شاید تنها نیمه دوم این بازی تکرار شود. با چرخش در مواضع رئیس کمیته انضباطی و همچنین مدارکی که به تازگی منتشر شده است به نظر می رسد تغییر رای صادر محتمل باشد.

باید در روز های آینده منتظر ماند و دید آیا مدارک جدیدی منتشر خواهد شد و کمیته استیناف فدراسیون چه رای ای را برای این دیدار جنجالی در نظر خواهد گرفت. آنچه که مسلم است جریمه سنگین دو تیم و هواداران آن هاست و مورد بحث اعلام نتیجه بازی و یا تکرار بازی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار