حادثه اتوبوس در مسیر بیرجند به مشهد با تعدادی کشته و مجروح\

حادثه اتوبوس در مسیر بیرجند به مشهد با تعدادی کشته و مجروح

  • کد خبر: 211271
  • چاپ
  • انتشار: 30 بهمن 1395 - 09:14

در حادثه ای رانندگی که در جاده بیرجند به مشهد رخ داد یک دستگاه اتوبوس مسافربری واژگون شده و تعدادی از هم وطنان کشته و مجروح شدند

به گزارش استناد نیوز، واژگونی اتوبوس مسافربری بیرجند به مشهد در بیست کیلومتری مشهد تاکنون 17 کشته و مجروح بر جای گذاشته است.

بر حالی که همچنان عملیات امداد برای خارج کردن محبوسین در اتوبوس پیگیری می شود تاکنون 17 نفر از اتوبوس خارج شدند که 4 نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سرهنگ امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی درباره علت این حادثه نوشت:این اتوبوس 42 مسافر داشته که بر اثر سبقت غیر مجاز در بیست کیلومتری مشهد واژگون شده است.

خبرگزاری فارس به نقل از جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا تعداد کشته شدگان این حادثه را 1 نفر اعلام کرد و 15 نفر هم مجروح شدند.همچنین در بررسی های اولیه علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اعلام شده است.

سرهنگ ابراهیم وهاب زاده تعداد سرنشینان این اتوبوس را 39 نفر اعلام کرد.

نکته عجیب تناقض هایی است که در صحبت های 2 نفر از مسئولین با خبرگزاری ها مشاهده می شود.

*** باشگاه خبرنگاران متن خبر خود را تغییر داد و تعداد مسافران را حدود 40 نفر اعلام کرد. پیش از این تعداد مسافران از سوی این خبرگزاری 42 نفر اعلام شده بود.

*** سید محمد رجایی سرپرست ایستگاه 9 شهدای آتش نشانی مشهد گفت: 17 نفر تا کنون از داخل اتوبوس رها سازی شده اند که 12 نفر از مسافران به صورت سرپایی درمان شدند و چهار نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه که داخل کابین خودرو محبوس شده بودند متاسفانه به دلیل شدت جراحات در صحنه جان باختند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار