دو بازی یک امتیاز برای استقلال با منصوریان/ استقلال مغلوب هم نام اهوازی خود شد\
  • اولین شکست در دومین بازی برای استقلال

دو بازی یک امتیاز برای استقلال با منصوریان/ استقلال مغلوب هم نام اهوازی خود شد

  • کد خبر: 21127
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1395 - 23:25

در آخرین بازی روز اول مسابقات لیگ برتر فوتبال جام شانزدهم اولین سه امتیاز بدست آمد. در این بازی که مهمترین بازی هفته دوم رقابت ها هم به حساب می آمد تیم منصوریان مغلوب تیم سید سیروس پورموسوی شد.

به گزارش پایگاه خبری استناد نیوز، در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم استقلال تهران به مصاف مدافع عنوان قهرمانی استقلال خوزستان رفت. این بازی به دلیل گرمای هوای اهواز دیرتر از سایر بازی های هفته آغاز شد و دو تیم از ساعت 20:45 دقیقه مقابل هم صف آرایی کردند.

در این بازی که با حضور تماشاگران دو تیم با قضاوت موعود بنیادی فر و با کمک های سعید قاسمی – فرزاد بهرامی – امید سعید فر آغاز شد حواشی زیادی داشت از تشویق

یش از بازی بازیکنان و کادر فنی استقلال تا فحاشی به آن ها در پایان بازی! و همچنین زمان های استراحتی که 2 بار به دلیل گرمای هوای اهواز در دقایق 28 و 70 در نظر گرفته شد.

 

بازیکنان استقلال خوزستان:

رافائل روبالو، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی (جانفزا 80)، سید جلال عبدی، میثم دورقی، عزت اله پورقاز، فرشاد سالاروند (علی اصغر عاشوری 68)، مهدی مومنی (دیوید سیلوا 93)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

بازیکنان استقلال تهران:

مهدی رحمتی، هرایر مگویان (میثم مجیدی 81)، محمد حسین کنعانی زادگان، رابسون، وریا غفوری، فرشید باقری (علی قربانی 62)، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (فرشید اسماعیلی 88)، جابر انصاری، کاوه رضایی و خسرو حیدری
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

شرح گل ها:

گل اول بازی توسط حسن بیت سعید روی شوت برگشتی از راه دور میثم دورقی در دقیقه 25 به ثمر رسید. بیت سعید پس از یک سر توپ ضربه را به سمت دروازه استقلالی ها زد که بعد از برخورد به محمد حسین کنعانی زادگان وارد دروازه استقلال تهران شد.

گل تساوی استقلال در دقیقه 78 روی سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت راست و ضربه سر زیبای کاوه رضایی حاصل شد.

بیت سعید دردقیقه 84 بازی تیر خلاص را زد: پاس علی اصغر عاشوری به مهدی مومنی رسید؛ حرکت ضربه زیبای این بازیکن را رحمتی برگشت داد و در برگشت بیت سعید دروازه استقلال را باز هم باز کرد.

 

هر دو گل این بازی برای استقلال خوزستان روی توپ هایی که رحمتی برگشت داده بود توسط بیت سعید به ثمر رسید تا این بازیکن از همین ابتدا برای کسب عنوان آقای گلی خود را مطرح کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار