روز تساوی های لیگ برتر/ تساوی 1-1 برای سه بازی\
  • روز اول از هفته دوم لیگ برتر

روز تساوی های لیگ برتر/ تساوی 1-1 برای سه بازی

  • کد خبر: 21126
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1395 - 22:33

مسابقات هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور امشب با 4 بازی آغاز شد که در سه بازی نخست آن هیچ تیمی موفق به کسب 3 امتیاز کامل نشد در ادامه شرح کوتاهی از این بازی ها آمده است

به گزارش پایگاه خبری استناد نیوز، در اولین بازی هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ شانزدهم از ساعت 19:10 دقیقه دربی مشهدی های لیگ برتر با سوت آقای سید احمد صالحی آغاز شد در این بازی پر برخورد و خشن که با حاشیه های فرآوانی همراه بود 5 بار کارت زرد از جیب داور خارج شد که سهم سیاه جامگان 3 کارت و پدیده 2 کارت بود.

این بازی در نهایت به نتیجه برابر 1 بر 1 به پایان رسید که در ابتدا ایوب کلانتری در دقیقه 55 از روی ضربه پنالتی که علی عسگری برای تیم بدست آورده بود گل سیاه جامگان را به ثمر رساند. و گل تیم پدیده توسط معین عباسیان که به نوعی ستاره بازی هم بود به صورت اتفاقی با یک سانتر که مستقیما وارد دروازه شد در دقیقه 81 حاصل شد.

 

ذوب آهن 1 - 1 سایپا

در دومین بازی که از ساعت 19:30 با قضاوت بیژن حیدری آغاز شد دو تیم دوب آهن اصفهان و سایپا به مصاف هم رفتند. ذوب آهن که در چند سال اخیر همواره از تیم های خوب فوتبال ایران به حساب می آید در حالی با هدایت حسین فرکی پا به میدان گذاشت که  در بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس شکست را پذیرفته بود و به پیروزی در زمین خود امیدوار بود اما باز هم موفق به کسب سه امتیاز نشد و بازی با نتیجه 1 -1 به پایان رسید.

در دقیقه 63 مهدی ترابی وینگر تکنیکی سایپا بعد از جا گذاشتن یک مدافع سبزپوش در گوشه محوطه جریمه و از زاویه ای بسته موفق شد توپ را از میان پای مظاهری عبور دهد و تیمش را پیش بیندازد. اما در ادامه مهدی رجب زاده موفق شد از روی ضربه ایستگاهی از فاصله 20 متری دروازه الکساندر را در دقیقه 84 باز کند و نتیجه را به تساوی بکشاند.

 

پیکان 1 - 1 صبای قم

سومین بازی هفته دوم لیگ برتر هم نتیجه ای جز مساوی نداشت باز هم با رد و بدل شدن 2 گل بین دو تیم. در این بازی که با قضاوت حمید حاج‌ملک ساعت 20:35 آغاز شد گل های 2 تیم از روی نقطه پنالتی رقم خورد. برای پیکان در دقیقه 21 مرتضی آقاجان از روی یک پنالتی مشکوک گل زنی کرد و در دقیقه 38 بازی رضا عنایتی پنالتی ای که امیرحسین صادقی مدافع پیکان تقدیم تیم صبا کرد را به گل تساوی بازی تبدیل کرد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار