افزایش اورژانس اجتماعی به 337 شهر تا 13 ماه آینده\
  • رئیس سازمان بهزیستی گفت:

افزایش اورژانس اجتماعی به 337 شهر تا 13 ماه آینده

  • کد خبر: 211209
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1395 - 21:18

تا پایان سال آینده تعداد شهرهای دارای اورژانس اجتماعی در کشور به 337 شهر بالای 50 هزار نفر جمعیت افزایش می یابد.

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در جمع مدیران و کارکنان بهزیستی آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر 197 شهر کشور دارای اورژانس اجتماعی است که این رقم تا 13 ماه آینده به 337 شهر می رسد و با تحقق این امر روند رسیدگی به مشکلات اجتماعی شهروندان تسریع می یابد.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در کشور دارند و توسعه اورژانس اجتماعی در راستای عمل به فرمایشات معظم له است.
وی با اشاره به سختی های کار در مجموعه بهزیستی و عدم تناسب حقوق و مزایای کارکنان با حجم فعالیت ها اظهار کرد: شناساندن خدمات بهزیستی به جامعه و خارج ساختن آن از گمنامی و محجوریت یکی از اولویت های اصلی مسئولان این نهاد به شمار می رود.
وی ادامه داد: در حال حاضر برخی افراد هنوز بهزیستی را یک سازمان حمایتی می دانند در حالی که مددکاری، مشاوره، مداخله به هنگام اجتماعی از جنبه های مهم فعالیتی این نهاد محسوب می شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی با قدردانی از توجه ویژه رئیس جمهوری برای یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی گفت: تحولات خوبی در این رابطه به ویژه در موضوع رفاهی کارکنان انجام گرفته است.
محسنی بندپی در ادامه سفر به آذربایجان غربی از مجتمع توانبخشی اجتماعی ایثار ارومیه، مرکز اوتیسم، کارگاه حمایتی تولیدی ناشنوایان بازدید کرد.
افتتاح 56 واحد مسکن مددجویی به مناسبت ایام الله دهه فجر با اعطای تسهیلات سه میلیارد و 220 میلیون ریالی از جمله طرح هایی بود که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

 

منبع:ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار