2 هزار ماسک و مواد بهداشتی در روستای بیزیکی توزیع شد / پویش مردمی ماندن در خانه بخش مرکزی شهرستان جویبار\
  • بخشدار مرکزی شهرستان جویبار خبر داد؛

2 هزار ماسک و مواد بهداشتی در روستای بیزیکی توزیع شد / پویش مردمی ماندن در خانه بخش مرکزی شهرستان جویبار

  • کد خبر: 2111931
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1399 - 21:08

به منظور مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن روستائیان بخش مرکزی شهرستان جویبار علاوه بر پویش ماندن در خانه در حال ضدعفونی و توزیع ماسک بهداشتی هستند تا این ویروس هر چه سریعتر ریشه کن شود .

مدانلو بخشدار جویبار

به گزارش استناد نیوز ، بخشدار مرکزی شهرستان جویبار ، گفت : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سم پاشی معابر و منازل مردم روستای آزان ، سم پاشی و ضدعفونی معابر عمومی روستای بیزیکی ، سم پاشی و گند زدایی روستای ماندی محله پهناب و گند زدایی و آهک پاشی معابر عمومی روستای اسماعیل کلا کوچک بخش مرکزی و غیره انجام شده است .
محمد مدانلو با بیان اینکه سم پاشی و گندزدایی معابر و کوچه های روستاها به صورت روزانه در حال انجام شدن است ، افزود : سم پاشی معابر ، توزیع ماسک و دیگر لوازم بهداشتی همچنان استمرار دارد تا بتوانیم هر چه سریعتر این ویروس را ریشه کن کنیم .
وی تعداد ماسک و مواد بهداشتی که در روستای بیزیکی جویبار به صورت رایگان توزیع شد را 2 هزار عدد اعلام کرد .
بخشدار مرکزی جویبار از دهیاری ها و شوراهای این بخش خواست تا با نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق بلندگو مساجد و فضای مجازی از مردم بخواهند تا زیارت اهل قبور را در منزل از راه دور و با نثار فاتحه ،قرائت قرآن ، ذکر توسل به اهل بیت ،مناجات و ادعیه برای آمرزش اموات و درگذشتگان، طلب سلامتی برای بیماران و دفع بلا و مصیبت اهتمام نمایند.
مدانلو تاکید کرد : به منظور جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا توصیه میشود به جهت حفظ سلامتی بزرگترهای فامیل از هرگونه دید و بازدید تا اطلاع ثانوی پرهیز گردد .
وی با اعلام اینکه از هرگونه تجمع در معابر پرتردد،معابر عمومی،خواربار فروشی و غیره باید پرهیز گردد ، گفت که برگزاری هر گونه مراسم ادعیه، جشن یا عزاداری نیز با نهایت صبر و خویشتن داری منع گردد .
بخشدار مرکزی جویبار در پایان گفت : امیدوارم که با کمی تحمل، بردباری و ماندن در منزل بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار