سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی سربازان رونمایی شد\

سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی سربازان رونمایی شد

  • کد خبر: 2111605
  • چاپ
  • انتشار: 06 بهمن 1398 - 19:28

استناد نیوز، سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی ویژه سربازان وظیفه برای اولین بار، با هدف ارائه خدمات بهتر به فراگیران آموزش‌های امدادی رونمایی شد.

 

به گزارش استناد نیوز،  احمد سلطانی معاون آموزش، پژوهش و فناوری در مراسم رونمایی از این سامانه با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ آموزش کمک های اولیه در بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، صدور گواهینامه الکترونیکی امداد و کمک های اولیه را گامی مهم در زمینه به‌روز رسانی و ارائه خدمات بهتر به کارکنان نیروهای مسلح و آمادگی آنان در برابر انواع مخاطرات، حوادث و بلایا دانست.

وی گفت: تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از سربازان وظیفه در سراسر کشور دوره کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را توسط جمعیت هلال احمر گذارانده اند و اکنون سامانه صدور گواهینامه الکترونیکی ویژه سربازان وظیفه برای دسترسی سریع تر و دائمی به گواهینامه‌ها راه اندازی شده است.

سلطانی افزود: به منظور کاهش هزینه‌های سازمان و فراگیران، تا پایان سال جاری تمامی گواهینامه های دوره های همگانی جمعیت، الکترونیکی صادر خواهد شد و این امر، ارتقای امنیت گواهینامه‌ها، افزایش سرعت صدور و تحویل گواهینامه به فراگیران و سهولت حمل و نگهداری آنها را در پی خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار