خط و نشان استقلال و «شیخ» برای آسیا\

خط و نشان استقلال و «شیخ» برای آسیا

  • کد خبر: 2111582
  • چاپ
  • انتشار: 05 بهمن 1398 - 21:22

استناد نیوز- تیم فوتبال استقلال با درخشش «شیخ دیاباته» مقابل الکویت به برتری رسید و حریف الریان در بازی نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

۲ تیم استقلال و الکویت در چهارچوب رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را محمد بن نصرالدین داور مالزیایی بر عهده داشت.

قرار بود این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و الکویت در کشور امارات روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

استقلال با تمام مشکلاتی که پیش از این مسابقه داشت توانست نمایش قابل قبولی را به اجرا گذاشته و پیروزی شیرین و بدون دردسری را به دست آورد.

آبی‌های تهران با پیروزی در این مسابقه در بازی نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر خواهند رفت و در صورت پیروزی در این دیدار نیز راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

دقیقه ۱۲: شوت قائدی توسط دروازه‌بان الکویت مهار شد.

دقیقه ۲۵: بیسمارک حرکت خطرناکی را از جناح چپ خط دفاعی استقلال انجام داد اما پاس او را شاهین طاهرخانی دفع کرد تا توپ به مهاجم الکویت نرسد.

دقیقه ۲۷: پاس بلند محمد دانشگر به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن با سماجت و قدرت بدنی بالا مدافع الکویت را جا گذاشت و با شوتی زمینی دروازه حریف را گشود.‌

 

دقیقه ۳۶: شوت فهد الرشیدی به زیبایی توسط سید حسین حسینی مهار شد تا دروازه استقلال بسته بماند.

دقیقه۴۰: میلاد زکی پور به زیبایی مدافع الکویت را جا گذاشت و ارسال او به شیخ دیاباته رسید که ضربه این بازیکن را مدافع الکویت به سختی از روی دروازه تیمش بیرون کشید تا استقلال به گل دوم نرسد.

دقیقه ۴۱: شوت محمد دانشگر با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۵۳: وریا غفوری با سماجت توپ را از مدافع الکویت گرفت و سانتر او به شیخ دیاباته رسید تا این مهاجم مالیایی با شوتی زمینی دروازه الکویت را باز کند.

دقیقه ۵۹: وریا غفوری از روی ضربه ایستگاهی موفق شد به زیبایی دروازه الکویت را باز کند تا هنرش را در زدن ضربات ایستگاهی یک‌بار دیگر نشان دهد.

دقیقه ۶۳: استقلال توسط محمد دانشگر به گل رسید اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۸۰: ضربه ایستگاهی تماشایی علاء عباس را سید حسین حسینی با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۴: سید حسینی با واکنشی عالی اجازه نداد یوسف ال‌سلیمان دروازه‌اش را باز کند.

دقیقه ۹۰: مهدی قائدی با دروازه‌بان الکویت تک به تک شد اما ضربه بدی را به توپ زد تا موقعیت خوب استقلال از بین رود.

دقیقه۹۲: شوت ارسلان مطهری در حال ورود به دروازه الکویت بود اما توپ او به مهدی قائدی برخورد کرد تا تعداد گل‌های استقلال به عدد ۴ نرسد.

فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست دادند.

ایرانیان مقیم امارات استقبال خوبی از این مسابقه انجام دادند و با حضور در ورزشگاه ۹۰ دقیقه استقلال را مورد حمایت قرار دادند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور(هرویه میلیچ)، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته (ارسلان مطهری)، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند

ترکیب الکویت

حمید یوسف، فهد الهاجری، حسین الحکیم، خالد القحطانی(یعقوب آلتاراوا)، فهد الرشیدی ، یوسف الخبیزی، سیسوکو، البوریکی(احمد زنکی)، بیسمارک (فیصل زیاد)، یوسف ال‌سلیمان، علاء عباس

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار