فرصت برای هوشمند سازی کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت\

فرصت برای هوشمند سازی کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت

  • کد خبر: 2111501
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1398 - 20:20

استناد نیوز، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت اقدام نکرده اند فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحمان علیدوست در تشریح این خبر اظهار کرد: همه کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت فاقد اعتبار بوده و افرادی که برای این کار اقدام نکرده اند فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

وی افزود: این دسته از افراد در صورت عدم تعویض کارت، برای دریافت استعلام اصالت کارت، اخذ گذرنامه و… با مشکل مواجه می‌شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت به هوشمند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) اقدام کنند که در صورت وجود سابقه اطلاعات در سامانه وظیفه عمومی حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز کارت هوشمند صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ میلیون کارت هوشمند صادر شده، گفت: با تعویض کارت‌های قدیمی معافیت و پایان خدمت از سال ۹۰ به بعد، دستگاه‌های دولتی ازجمله بانک‌ها، بیمه و.... به صورت الکترونیکی وضعیت خدمتی افراد را استعلام می‌کنند، بنابراین افرادی که کارت خود را تعویض نکنند، نمی‌توانند از خدمات بانکی، بیمه و… بهره مند شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار