تحلیلی بر انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

تحلیلی بر انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد

  • کد خبر: 2111438
  • چاپ
  • انتشار: 28 دی 1398 - 16:12

استنادنیوز؛ با اعلام نظر هیات نظارت بر انتخابات و عدم تایید صلاحیت برخی چهره های مطرح حوزه انتخابیه نور و محمودآباد شرایط چگونه خواهد بود؟

به گزارش استناد نیوز، درحالی که حدود یک ماه تا انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است با عدم تایید صلاحیت برخی چهره ها در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ترکیب رقبای جدی انتخابات در اسفندماه مشخص تر شد. هرچند در این حوزه انتخابیه شانس های اصلی که پیش از این مطرح بودند تا کنون توانستند تایید صلاحیت خود را کسب نمایند اما قطعا چهره هایی نیز رد شدند که می توانستند آرای مردمی را از سبد هریک از چهره های باقی مانده به سمت خود جلب نمایند.

با نگاهی به لیست تایید صلاحیت ها نام هایی چون عبدالوحید فیاضی، ولی الله فرزانه و صفرعلی اسماعیلی را می توان از رقبای جدی برای تصاحب صندلی سبز بهارستان در مجلس یازدهم در نظر گرفت.

عبدالوحید فیاضی نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه را باید شانس اصلی ورود به مجلس یازدهم دانست، فیاضی اصولگرا که همواره محبوبیت بالایی در بین مردم داشته در این دوره با توجه به عملکرد ضعیف مجلس دهم از اقبال بیشتری نیز برخوردار شده است و با توجه به قرار گرفتن در لیست اصولگرایان این حوزه انتخابیه بیش از پیش به مجلس نزدیک می باشد.

ولی الله فرزانه معاون سابق استانداری مازندران نیز امیدوار است بتواند آرای شهرستان محمودآباد را به سمت خود جلب نماید اما با توجه به سبد رای مناسبی که فیاضی و اسماعیلی در شهرستان محمودآباد دارند کار سختی در پیش دارد، ضمن اینکه با توجه به کاندیداهای مطرح نوری، انتظار نمی رود تعداد بالایی نام فرزانه از صندوق های رای گیری شهرستان نور خارج شود.

علی اسماعیلی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی نیز در تلاش است بتواند بار دیگر راه بهارستان را پیدا کند، اسماعیلی به نظر می رسد برای این منظور بیش از مردم به کمک شخصیت های حقوقی و برخی شخصیت های مطرح چشم دوخته است، یکی از موانع بزرگ وی در این دوره عملکرد ضعیف مجلس دهم و فعالیت کم تر از حد انتظار اسماعیلی در این مجلس است که مورد انتقاد شدید منتقدان و مردم حوزه انتخابیه می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار