نکونام: مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد/ دیدار با بارسلونا که هیچ, مقابل السد هم بازی نمی‌کنیم\

نکونام: مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد/ دیدار با بارسلونا که هیچ, مقابل السد هم بازی نمی‌کنیم

  • کد خبر: 2111286
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1398 - 17:31

استناد نیوز، سرمربی فولاد خوزستان گفت: نسبت به برگزاری بازی با استقلال تهران در تاریخ مشخص شده اعتراض کرده‌ایم و طبق صحبتی که داشتیم، مقابل این تیم بازی نمی‌کنیم.

 

به گزارش استناد نیوز، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیم فولاد اظهار کرد: ما برنامه‌ریزی‌مان برای بازی اول با تیم سپاهان بود. اما متاسفانه ما در تعطیلات برای دو سه بار برنامه‌ریزی‌هایمان به هم خورد.

وی افزود: یک بار قرار شد با تیم استقلال بازی کنیم که به این موضوع اعتراض کردیم ولی موافقت نشد. همچنین با توجه به اینکه سه بازیکن در تیم ملی امید داریم، نسبت به برگزاری بازی با استقلال اعتراض کردیم، چون نیم‌فصل اول نیز از چنین برنامه‌ریزی‌هایی ضربه خوردیم. اما مورد قبول قرار نگرفت.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما در نیم‌فصل اول قبول کردیم که با توجه به اینکه ذوب‌آهن یک بازیکن ملی‌پوش داشت، بازی‌مان با این تیم یک روز به تعویق بیافتد و بعد نیز درخواست داشتیم فدراسیون جابه‌جایی در سه بازی پایانی فولاد داشته باشد تا ضربه نخوریم اما این مهم صورت نگرفت.

نکونام افزود: اما اکنون شرایط فرق دارد و باید به سود خودمان کار کنیم و شرایط‌مان در نظر بگیریم؛ زیرا در نیم‌فصل اول با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ، بیشترین ضربه را خوردیم. نیم فصل اول مسابقات به پایان رسیده بود اما سایر تیم‌ها هنوز در حال انجا م بازی بودند و این شرایط را برای تیم ما سخت کرده بود.

وی گفت: ما نسبت به برگزاری بازی با استقلال تهران در تاریخ مشخص شده اعتراض کرده‌ایم و طبق صحبتی که داشتیم، مقابل این تیم بازی نمی‌کنیم. زیرا هم سه بازیکن در تیم ملی امید داریم و هم اینکه شرایط باید برابر باشد. وقتی تمام تیم‌ها بازی کنند، ما هم بازی خواهیم کرد و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره موضع سازمان لیگ در خصوص اعتراض به تاریخ بازی با استقلال نیز عنوان کرد: قانون می‌گوید وقتی یک تیم دو یا سه بازیکن در تیم ملی دارد، بازی آن تیم کنسل است و ما هم اکنون چنین شرایطی را داریم.

نکونام درباره لغو اردوی قطر تیم فولاد نیز گفت: من صحبت کرده بودم تا در این اردو با تیم السد و الشحانیه بازی کنیم که اردو لغو شد. با توجه به دوستی که با سرمربی السد دارم، برگزاری این دیدار را هماهنگ کرده بودم و جایی بهتر از اهواز با توجه به شرایط آب و هوایی و زمین تمرین مناسب‌مان نداریم.

وی افزود: بازی‌های دوستانه‌ای در نظر داریم و قطعاً در خارج از استان انجام خواهد شد تا در شرایط آمادگی قرار بگیریم. مشکلی که داریم امتحانات بازیکنان‌مان است. که شاید یکی دو روز غیبت داشته باشند. اما در مجموع شرایط تیمی و تمرینی‌مان خوب است و منتظر هستیم بازیکنان جدید اضافه شوند تا لیگ را با تیم کامل شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه زمزمه‌هایی در خصوص اینکه سرمربی السد،‌ سرمربی بارسلونا شود، شنیده می‌شود آیا با توجه به دوستی شما با سرمربی السد ممکن است یک روز فولاد با بارسلونا بازی کند؟ عنوان کرد: خیر، چنین اتفاقی نمی‌افتد. زیرا اگر بخواهیم با آن‌ها بازی کنیم باید از اکنون برای سال 2025 رزرو کنیم. زیرا برنامه چنین تیم‌هایی بلندمدت است و باید هزینه هنگفتی صورت بگیرد و کلا برای کشور ما مهیا نیست.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد اوساگوآنا مهاجم نیجریه نهایی خواهد شد، عنوان کرد: اوساگوآنا با باشگاه کره‌ای قرارداد دارد. به توافق برسیم تا ITS این بازیکن صادر شود. در این مدت در حال رایزنی هستیم و این بازیکن با ما تمرین می‌کند و امیدواریم کارت بازی او صادر شود.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت چمن اصلی به چه صورت است، گفت: مشکلی که از ابتدای فصل داریم این است که زمین ما مثل شیشه می‌ماند. ابتدای فصل این زمین شرایط خوبی نداشت و در زمان مدیریت آقای رضایی تلاش بسیاری داشت تا شرایط زمین بهبود پیدا کند. چمن این ورزشگاه خوب نیست و متاسفانه علی باویه را در همین زمین چمن به دلیل کیفیت نامناسب آن از دست دادیم. فکر می‌کنم یک ماهی از تمرینات دور باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: ما تاکنون نتوانسته‌ایم از زمین چمن ورزشگاه اصلی‌مان به خوبی استفاده کنیم. نسبت به هزینه‌ای که برای استادیوم صورت گرفته است، زمین چمن آن خوب نیست.

نکونام در ادامه درباره پاتوسی عنوان کرد: این بازیکن روز دوشنبه هفته جاری وارد ایران می‌شود و آقای آذری اکنون در تهران است تا کارهای مربوط به ویزا و اقامت وی را درست کند و ان‌شاءالله به تیم اضافه می‌شود. با بازیکنان دیگری مذاکره داشته‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکن داخلی جذب کنیم. ما امروز 18 بازیکن داشتیم و برای پر کردن نقاط ضعف‌مان به بازیکنان داخلی نیاز داریم و قرار است نفراتی مدنظر توسط باشگاه جذب شود.

وی خاطرنشان کرد: اردویی در تعطیلات نخواهیم داشت، اما قطعاً بازی‌های دوستانه برگزار می‌کنیم. یکی از دیدارهای دوستانه ما با تیم پیکان است و هفته آخر تعطیلات نیز یک بازی دوستانه و تدارکاتی نیز در اهواز خواهیم داشت تا در نهایت برای مسابقات آماده شویم. آنچه برای ما مهم است، این است که آماده باشیم و نفرات کامل را در اختیار داشته باشیم تا در بازی‌های دوستانه تیم را محک بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از محمدی رئیس کارخانه شرکت فولاد که واقعاً برای تیم زحمت می‌کشد، و از آن حمایت دارد، قدردانی می‌کنم. وجود او برای باشگاه فولاد لازم و ضروری است. و اینکه کنار ما است و حضورش کنار ما قوت قلب است. از روزی که کار را شروع کرده‌ایم حمایت لازم را از تیم داشته است و هواداران فولاد باید قدردان تلاش‌های آقای محمدی باشند.

نکونام گفت: از زحمات مدیرعامل باشگاه نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم دو سه بازیکن ایرانی مدنظر نیز در دو سه روز آینده جذب شوند و در نهایت یک فولاد پرقدرت را برای نیم فصل دوم داشته باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار