جلسه سرنوشت‌ساز هیات‌رییسه؛ دایی گزینه اول تیم ملی می‌شود\

جلسه سرنوشت‌ساز هیات‌رییسه؛ دایی گزینه اول تیم ملی می‌شود

  • کد خبر: 2111207
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1398 - 21:30

 

استناد نیوز- دومین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حالی برگزار خواهد شد که بحث اصلی پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان است.

 

 به گزارش استناد نیوز، دومین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از استعفای مهدی تاج فردا (چهارشنبه) در محل فدراسیون فوتبال به انجام خواهد رسید و اعضا، پیگیر مسائل مختلف فوتبال کشورمان از جمله انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان خواهند شد.

پس از اینکه مشکلات فی ما بین باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ حل و فصل نشد و همچنین مشکلات مالی که روزهای اخیر بین مربیان خارجی و تیم‌های ایرانی از جمله تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده، شانس گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی بیشتر شده است.

طبق گزارشی که چند هفته قبل در ایرنا به آن اشاره شد چند گزینه داخلی نسبت به بقیه شانس بالاتری دارند. در بین آن گزینه‌ها بخت علی دایی و یحیی گل‌محمدی از بقیه بیشتر است. البته که نباید برانکو را بدون شانس بدانیم اما به نظر می‌رسد گزینه ایرانی، در دستور کار قرار دارد و در جلسه چهارشنبه اعضای هیات‌رییسه قرار است روی این مساله به اجماع برسند و پس از آن مذاکرات را وارد فاز جدی‌تر کنند.

با توجه به اینکه علی دایی با تیمی قرارداد ندارد و همچنین اتفاقات چند روز اخیر که او را به یک‌باره از سفر به اصفهان و قبول پیشنهاد ذوب‌آهن بازداشت؛ می‌توان استنباط کرد که شانس شهریار برای نشستن مجدد روی نیمکت تیم ملی از گل‌محمدی بیشتر است. نباید فراموش کنیم که برعکس یحیی، دایی سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی داشته است و از تجربه بین‌المللی بالاتری برخوردار است.

حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه فردای سئول‌نشینان چه خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار