زمان پایان نام نویسی حذف معافیت مشخص شد/شهروندان اراضی موقوفه دارند بشتابند\

زمان پایان نام نویسی حذف معافیت مشخص شد/شهروندان اراضی موقوفه دارند بشتابند

  • کد خبر: 2111104561
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1403 - 12:04

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه تنها چهارماه تا نام نویسی حذف معافیت از پذیره اولیه باقی مانده است، گفت: لذا از شهروندانی که اراضی موقوفه دارند تقاضا میکنیم تا نسبت به این امر اقدام و از معافیت پذیره اولیه بهره مند شوند.

علی فتحی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز در این خصوص گفت: با توجه به معافیت پذیره اولیه و استقبال بیشمار متصرفین موقوفات جهت تنظیم قرار داد اجاره اولیه در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ، درآمد حاصل از موقوفات تا کنون بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه در خصوص کمک به نیازمندان این شهرستان، گفت: طبق قرار دوازدهم هر ماه مبلغ 22 میلیون تومان فقط برای مهرماه امسال جهت هزینه ها میان نیازمندان شهرستان پرداخت شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان در خصوص تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر فرض بودن حمایت از مردم مظلوم لبنان و حزب الله سرافراز، هم ، گفت:در این ارتباط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان ، بر اساس وظیفه ذاتی خویش، از محل خیرین ، بقاع متبرکه و کمک های مردمی برای یاری مردم لبنان و حزب الله سرافراز به پا خواسته و به نام و یاد امام دوازدهم(عج) با اموال خود به یاری این عزیزان می شتابند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار