اجرای مانور ایمنی در کارگاههای ساختمانی جویبار\

اجرای مانور ایمنی در کارگاههای ساختمانی جویبار

  • کد خبر: 2111104532
  • چاپ
  • انتشار: 09 مهر 1403 - 11:07

رئیس اداره تعاون ، کار و‌ رفاه اجتماعی شهرستان جویبار از اجرای مانور سراسری بازرسی از کارگاههای پرخطر همزمان با روز ایمنی در جوببار خبر داد. 

به گزارش استناد نیوز، در آستانه هفتم مهرماه ، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی ، به منظور حفظ و صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی کشور و در راستای برنامه‌های تحولی ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر ساختمانی برگزار شد.

ابن مانور با حضور مهندس اسلامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس قوی‌بنیه بازرس کار، مهندس قربانی کارشناس خدمات مهندسی دفتر نظام مهندسی ساختمان، مهندس نوروزی مسئول کنترل نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز شهرداری و بخشی نائب رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار و در خصوص رعایت موارد ایمنی و حفاظت فنی، توضیحات و تذکرات لازم به مالکین و استادکاران مقیم در کارگاه ارائه تا محیط و شرایط ایمن در کارگاه برقرار گردد.

اسلامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار استناد نیوز هدف از اجرای این مانور سراسری بازرسی از کارگاههای پرخطر را افزایش آگاهی ، توجه به ایمنی در کارگاههای پرخطر ‌و توجه بیشتر کارفرمایان به ایمنی کار عنوان کرد وگفت: ترویج عملیات ایمنی به منظور حفظ سلامت کارگران و‌حوادث خطرناک در محیط کار بوده است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار