استودیوی آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد\

استودیوی آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد

  • کد خبر: 2111104511
  • چاپ
  • انتشار: 21 شهریور 1403 - 14:36

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت : استودیوی آموزش مجازی و تولید محتوا با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مظفرپور گفت: استفاده از آموزش مجازی در سال‌های اخیر در دنیا مورد توجه قرارگرفته و در ایران بعد از بروز اپیدمی کرونا استفاده از این ظرفیت جزو ضروریات هر دانشگاه بود.

دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: با پایان یافتن اپیدمی کرونا فضاهای آموزشی دانشگاه به حالت قبل برگشت و آموزش ها بصورت حضوری شد، ولی همچنان استفاده از محتوای تولید شده مجازی از ضروریات می باشد و می‌تواند فرصت‌های جدیدی را ایجاد نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: استودیو آموزش مجازی دانشگاه در فضایی به مساحت حدود ۵۰ مترمربع با هزینه 20 میلیارد ریالی ساخته شد که مجهز به اتاق آکوستیک، سیستم تصویربرادری حرفه‌ای، کامپیوتر پیشرفته تدوین، سیستم نورپردازی و اتاق کنترل می باشد.

وی تصریح کرد: تجهیزات بسیار پیشرفته این استودیو باعث می شود آموزش مجازی باکیفیت‌ بیشتری در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

دکتر سیدعلی مظفرپور اذعان داشت: امیدوارم که دانشگاه علوم پزشکی بابل به‌عنوان یک دانشگاه پیشرو در حیطه آموزش مجازی در کشور هم بتواند نقش موثری را ایفا نماید.

این مراسم با حضور دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر تقی پور معاون آموزشی، روسای دانشکده‌ها، جمعی از مدیران و اساتید افتتاح گردید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار