پرداخت بیش از ۳۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های تعاونی جویبار\

پرداخت بیش از ۳۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های تعاونی جویبار

  • کد خبر: 2111104501
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1403 - 09:24

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جویبار با اعلام ابنکه مجموع تسهیلات پرداخت شده به تعاونی های شهرستان در سال گذشته ۳۰۵ میلیارد تومان بوده است ، گفت که رقم پرداختی در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

علی اسلامی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز ضمن تبریک هفته تعاون و با اشاره به جایگاه بخش تعاون در اقتصاد کشور گفت: قطعا تعاونی ها در رشد اقتصادی و جهش تولید با مشارکت مردم نقش بسزایی دارند .

وی تعداد تعاونی های فعال شهرستان در حوزه کشاورزی را ۷۸ تعاونی اعلام کرد و گفت: تعاونی های بخش صنعت ۴۲ مورد و در حوزه خدمات ۸۱ مورد بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جویبار با بیان اینکه برگزاری کلاس های آموزشی حضوری و غیرحضوری اعضای تعاونی های شهرستان یکی از وظایف این اداره بوده است، اظهارداشت: مجموع اعضای تعاونی های شهرستان چهار هزار و ۸۵۶ نفر بوده است.

اسلامی در ادامه به صادرات تعاونی های شهرستان که مربوط به شرکت های روماک گستر پارس، ایمن شعله جویبار و ماهیان خاویار قره برون بوده اشاره ای کرد و افزود: میزان صادرات در سال گذشته مبلغ بیش از ۱۹ میلیون دلار بوده و این رقم در سال جاری بیش از ۱۰ میلیون دلار به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع تسهیلات پرداخت شده به تعاونی های شهرستان در سال گذشته ۳۰۵ میلیارد تومان بوده و رقم پرداختی در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳ شرکت تعاونی تاسیس شده است، گفت: تعداد تاسیس تعاونی در سال جاری دو مورد بوده که به ثبت رسیده است .

اسلامی در پایان گفت: به مناسبت هفته تعاون بازدید از چند تعاونی در سطح شهرستان، برگزاری کارگروه تعاون، و تقدیر از تعاون گران در مصلی شهرستان از مهم ترین برنامه های این هفته بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار