خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند/خبرنگاران پتانسیل های قائمشهر را شناسایی کنند\

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند/خبرنگاران پتانسیل های قائمشهر را شناسایی کنند

  • کد خبر: 2111104444
  • چاپ
  • انتشار: 18 مرداد 1403 - 11:08

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر ضمن اینکه از خبرنگاران خواست تا به معرفی ظرفیت‌های قائمشهر بپردازند، گفت: خیلی از ظرفیت‌های این شهرستان به درستی معرفی نشده و معرفی این شهرستان می‌تواند منجر به جذب سرمایه‌گذار شود.

به گزارش استنادنیوز، سرهنگ محمدباقر قزلباش روز پنج‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه با اطلاع رسانی به موقع در پیشرفت جامعه تاثیر دارند، افزود : خبرنگاران در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا دیگران دیده شوند اما خودشان هیچ گاه دیده نمی‌شوند و به تعبیری جزء اقشار گمنام جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم و صاحب تحلیل هستند، گفت:ابزار امروز در جنگ نرم، رسانه است و خبرنگاران افسرانی هستند که باید به رسالت خطیر خود به خوبی عمل نمایند.

فرمانده سپاه قائمشهر با اعلام اینکه خبرنگاری عشق و علاقه است و آورد مالی ندارد از اصحاب رسانه خواست تا در این راه دچار کهنگی و روزمرگی نشوند و تاکید کرد: از خبرنگاران می‌خواهم تا با پیام رسان‌های جدید آشنا شوند و بروز باشند.

سرهنگ قزلباش با بیان اینکه خبرنگاری موفق است که از کشف حقایق لذت ببرد، اظهار داشت: خبرنگار همانند رزمنده‌ای است که از فتح سنگر لذت می‌برد .

وی، تصریح کرد: از شما خبرنگاران انتظاراتی دارم که آگاهی بخشی به جامعه و رساندن صدای مردم به مسئولین باشید که رسالت خبرنگاری است چرا که خبرنگاران می‌توانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند و دغدغه‌ها را رفع کنند.

سرهنگ قزلباش ضمن اینکه از خبرنگاران خواست تا به معرفی ظرفیت‌های قائمشهر بپردازند، گفت: خیلی از ظرفیت‌های این شهرستان به درستی معرفی نشده و معرفی این شهرستان می‌تواند منجر به جذب سرمایه‌گذار شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران دائم باید حرف نو داشته باشند، اظهار داشت: همیشه خلاق باشید چرا که کسی اصحاب رسانه باشد می‌تواند همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر و تولید کننده باشد.

فرمانده سپاه قائمشهر، افزود :خبرنگاران باید اصل‌های تجربه ، دانش و شم خبری را داشته باشند تا بتوانند در این زمینه موفق باشند .

سرهنگ قزلباش در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران به دنبال واقعیت‌ها باشند، تصریح کرد: از دامن زدن به شایعات بپرهیزید تا در اطلاع رسانی درست بتوانید در جامعه مفید باشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار