نصب دوربین های پایش تصویری در روستاها میزان جرائم در روستاها را کاهش داد\

نصب دوربین های پایش تصویری در روستاها میزان جرائم در روستاها را کاهش داد

  • کد خبر: 2111104441
  • چاپ
  • انتشار: 17 مرداد 1403 - 15:17

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جویبار از نصب دوربین های پایش تصویری در ۴۶ درصد از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این دوربین ها در مدخل ورودی و خروجی روستاها نصب شده و خوشبختانه میزان سرقت ها با کاهش مواجه بوده است.

.به گزارش استناد نیوز، سرهنگ عبدالله اکبری روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه از کاهش جرائم خشن در سطح شهرستان اشاره ای کرد و افزود : بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت سیم کابل، اماکن خصوصی و موتورسیکلت بوده است .

وی با تاکید براینکه در حوزه تامین امنیت در ده ماه اخیر تعداد ۹۲ دوربین چشمی در ۱۸ نقطه شهرستان نصب شده است ، گفت: در مرحله پایانی ۷ نقطه شهرستان نصب دوربین انجام خواهد شد و تعداد دوربین های چشمی به ۱۲۰ مورد خواهد رسید و در این طرح جهادی خیرین امنیت ساز و مردم نیز همکاری بسیار خوبی داشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در زمان تحویل گرفتن مسئولیتم در این شهرستان با ۲۸ درصد جرائم روبرو بوده ایم. افزود: در چهار ماه امسال با ۲ درصد کاهش جرائم مواجه شده ایم .

سرهنگ اکبری اظهار داشت: ۵۴ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است و نیاز است در پنج نقطه حاشیه شهر دوربین های سرعت سنج نصب شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار