۱۶ واحد راکد در دولت شهید رئیسی به چرخه تولید بازگشت\
  • رئیس صمت جویبار خبر داد؛

۱۶ واحد راکد در دولت شهید رئیسی به چرخه تولید بازگشت

  • کد خبر: 2111104339
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1403 - 15:01

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار با اعلام اینکه تمام تلاشمان را به کارگیری خواهیم کرد تا بنگاه های راکد را به چرخه تولید بازگردانیم ، گفت: در دولت شهید رئیسی از ۲۴ واحد راکد در این شهرستان ۱۶ واحد به چرخه تولید بازگشت و تمام تلاشمان را به کارگیری میکنیم تا مابقی واحدهای راکد را تا پایان امسال به چرخه تولید بازگردانیم .

بهرام عبدالله پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز ضمن تبریک دهه تولید و تجارت با اعلام اینکه به مناسبت این دهه غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده بازنشسته اصناف، دیدار با امام جمعه و برپایی میز خدمت در این شهرستان برگزار شد ، افزود : در همین دهه از سه خبازی این شهرستان تجلیل به عمل آمد .

وی با اعلام اینکه تمام تلاشمان را به کارگیری خواهیم کرد تا بنگاه های راکد را به چرخه تولید بازگردانیم ، گفت: در دولت شهید رئیسی از ۲۴ واحد راکد در این شهرستان ۱۶ واحد به چرخه تولید بازگشت و تمام تلاشمان را به کارگیری میکنیم تا مابقی واحدهای راکد را تا پایان امسال به چرخه تولید بازگردانیم .

رئیس صمت شهرستان جویبار با بیان اینکه ۱۶۸ واحد صنعتی در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: ۱۰۸ واحد در بافت شهرک و مابقی در خارج از شهرک فعال هستند که حجم سرمایه گذاری این واحدها ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

عبدالله پور خاطر نشان کرد : ۶ هزار و ۲۷۵ واحد صنفی با اشتغال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان فعالیت دارند و در این شهرستان ۸۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب هستند که تمام تلاشمان را به کارگیری میکنیم تا آنان را صاحب پروانه کنیم .

وی با اعلام اینکه دو واحد صنعتی در تملک بانک صنعت معدن قرار دارد ، گفت : تلاش داریم این موضوع در کارگروه تسهیل بررسی و آن را به یک سرمایه گذار بومی شهرستان واگذار کنیم .

رئیس صمت شهرستان جویبار با اعلام اینکه در سال گذشته چهار واحد تولیدی صاحب پروانه بهره برداری شدند، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست امسال هم ۲ واحد تولیدی به بهره برداری رسید.

عبدالله پور تعداد بازرسی های صورت گرفته در سه ماه نخست امسال را ۵۶۰ مورد و تعداد پرونده تشکیل شده را ۸۱ فقره عنوان کرد و افزود: ارزش این پرونده ها ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال بوده که به تعزیرات حکومتی معرفی شوند. 

وی با بیان اینکه در بحث قاچاق کالا در سه ماهه اول ۱۴۰۳ طی بازرسی مشترک انجام شده تعداد ۷ فقره پرونده به ارزش ۱۰۸ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است ، افزود: در سال گذشته حدود ۳ هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد .

رئیس صمت جویبار خاطرنشان کرد: در این خصوص ۴۴۳ پرونده تخلف به ارزش ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد‌ه است .

عبدالله پور در پایان با اشاره به اینکه از ۱۵۰ واحد خبازی این شهرستان بازدید به عمل آمد ، گفت: ۲۷ فقره پرونده تخلف تحت عناوین مختلف به ارزش یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۷۳ هزار ریال تشکیل و جهت صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار