جریان غدیر خم و احیای آن بسیار مهم است/از ویژگی های ولی فقیه دشمن شناسی و دوست شناسی است\

جریان غدیر خم و احیای آن بسیار مهم است/از ویژگی های ولی فقیه دشمن شناسی و دوست شناسی است

  • کد خبر: 2111104336
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1403 - 14:10

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه فراست، دشمن شناسی و دوست شناسی از ویژگی های ولایت فقیه بوده است ، گفت: این ویژگی ها زمینه ساز ولایت و امامت مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام راحل (ره) بوده است.

آیت الله علی معلمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه عید بزرگ غدیر عید امامت و ولایت بوده است، افزود: فاصله بین دو عید قربان و غدیر بنام دهه امامت نامیده شده است چرا که ابراهیم خلیل در عرصه های سخت امتحانات زیادی را به درگاه خداوند ارائه داد و پیروز و سربلند بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: به گفته خداوند ابراهیم را مبتلا ساخته ایم اما او از تمام امتحانات سربلند بیرون آمد و در نهایت او را امام خلق قرار داده ایم .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به فداکاری های امام علی (ع) در قرآن و احادیث اشاره ای کرد و گفت: هر کسی نمی تواند امام خلق باشد و حضرت علی (ع) به درستی و با توجه به ویژگی های ممتازی که داشته اند به این مقام دست یافته اند .

آیت الله معلمی در ادامه با بیان اینکه فراست، دشمن شناسی و دوست شناسی از ویژگی های ولایت فقیه است ، گفت: این ویژگی ها زمینه ساز ولایت و امامت مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام راحل (ره) بوده است.

وی در پایان گفت : جریان غدیر خم و احیای آن بسیار مهم بوده زیرا جزو شعائر دین بوده است و باید این جریان را به تمام عالم معرفی کنیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار