فرق می‌کند چه کسی منتخب ما باشد / عمران عباسی نماینده ای از جنس ۹۶ درصد مردم / نسخه ای موفق برای انتخابات ریاست جمهوری\
  • تحلیلی بر اولین نطق نماینده قائمشهر در مجلس دوازدهم؛

فرق می‌کند چه کسی منتخب ما باشد / عمران عباسی نماینده ای از جنس ۹۶ درصد مردم / نسخه ای موفق برای انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر: 2111104330
  • چاپ
  • انتشار: 31 خرداد 1403 - 17:34

سامان سوهانیان، مدیرمسئول استنادنیوز ؛ اولین نطق عمران عباسی کالی در صحن علنی مجلس دوازدهم، شیوا، صریح، مقتدرانه و هوشمندانه بود، این رویکرد امید را برای غلبه میانه روی و عقلانیت مردمی بر منافع حزبی و سیاسی زنده نگاه داشت.

انتخاب عمران عباسی کالی بعنوان نماینده حوزه انتخابیه، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ، انتخاب تفکری مبتنی بر عقلانیت بدون نگاه های سیاسی و با تکیه بر اساس صداقت گفتار و عملکرد شفاف بود و اینبار مردم حوزه انتخابیه نسخه ای از جنس خودشان برای التیام دردهایشان پیچیدند.

عمران عباسی در نطق طوفانی خود در مجلس، در زمانی کوتاه به نکاتی اشاره کرد و مطالباتی را مطرح نمود که هیچ رنگ و بوی سیاسی در آن‌ها نبود و تنها درد و رنج و نگرانی مردم را فریاد زد و افکار آنان را نمایندگی کرد.

 

اشاره هوشمندانه به رضایت از ورود گردشگران در صورت دیده شدن جمعیت شناور در تخصیص منابع و اعتبارات، بیان درد و رنج کشاورزان و دغدغه‌های بحق این قشر زحمتکش با عنوان کشاورز زاده ای که می‌فهمد آنچه را که با سیاست‌های نابجای دولت‌ها بر کشاورزان مازندران می‌گذرد، مشکلات حوزه سلامت آب و راه‌‌های حوزه انتخابیه، موضوع مطالبه گری جدی نماینده قائمشهر از وزرای نیرو، راه و شهرسازی، کشاورزی بود و البته اشاراتی بر موضوع معیشت کارگران و بازنشستگان و ارزش و منزلت معلمان و فرهنگیان که نشانگر درک درست نماینده ای از بطن اکثریت مطلق و ۹۶ درصدی جامعه دارد.

 

نسخه ای که در انتخابات مجلس دوازدهم برای اصلاح و بهبود وضعیت موجود در مجلس توسط مردم پیچیده شد، در سطح کلان‌تر می تواند نسخه ای موفق برای بهبود شرایط زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم کشور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باشد.

حمایت از چنین اندیشه هایی در دولت و مجلس حاکمیت مردم بر مردم را تبلور می‌بخشد و رضایت مردم و اقتدار حکومت را درپی خواهد داشت.

 

سامان سوهانیان مدیرمسئول استنادنیوز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار