شناسایی ۸۰ انشعاب غیرمجاز در جویبار / پلیس آب در جویبار تشکیل شد\

شناسایی ۸۰ انشعاب غیرمجاز در جویبار / پلیس آب در جویبار تشکیل شد

  • کد خبر: 2111104329
  • چاپ
  • انتشار: 31 خرداد 1403 - 11:32

مدیر آبفا شهرستان جویبار با اعلام اینکه متاسفانه در سال گذشته ۸۰ مورد انشعاب غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده است ، گفت : این انشعابات غیرمجاز برای مصارف کشاورزی، باغی و دامی مورد استفاده قرار گرفته است.

پیمان ابراهیمی روز پنج شنبه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه نیاز آبی این شهرستان ۲۸۰ لیتر بر ثانیه بوده اما در حال حاضر ۳۸۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و وارد این شهرستان می شود، گفت:میزان هدر رفت آب در این شهرستان حدود ۴۰ درصد است.

وی بر ضرورت مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: امروز یکی از چالش های شرکت آب و فاضلاب همین موضوع بوده و نیاز است تا رسانه ها، دهیاری ها و شوراها در این زمینه اطلاع رسانی های لازم را داشته باشند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه در سال گذشته ۸۰ مورد انشعاب غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده است ، افزود: این انشعابات غیرمجاز برای مصارف کشاورزی، باغی و دامی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر آبفا شهرستان جویبار در ادامه با اشاره به اینکه در این زمینه پلیس آب تشکیل داده ایم ، تصریح کرد: این اقدام از یک هفته گذشته آغاز و در همین مدت پنج مورد انشعاب غیرمجاز در روستاها شناسایی شده است .

ابراهیمی اضافه کرد: این پایش در سطح روستاها و شهر به صورت روزانه انجام می شود. 

مدیر آبفا شهرستان جویبار در پایان با اشاره به ابنکه اجرای پروژه جمع آوری فاضلاب شهری با تخصیص اعتبار جدید دوباره آغاز می شود، گفت: در جلسه مشترکی که بین آب و فاضلاب استان و شهرداری جویبار به زودی برگزار می شود آسفالت این پروژه مورد بررسی قرار می گیرد تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم یک فاز از این پروژه را در هفته دولت به افتتاح برسانیم.

آب



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار