اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در قائمشهر\

اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در قائمشهر

  • کد خبر: 2111104327
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1403 - 18:20

رئیس پلیس راهور مازندران با اعلام اهمیت اجرای این طرح ، گفت : انتظام بخشی ترافیک شهری از اهداف اصلی رزمایش آرامش و ایمنی ترافیک معابر شهری است که امروز در قائمشهر اجرا شده است .

 به گزارش استناد نیوز، سرهنگ بیگلری افزود در اجرای این طرح که با همکاری عوامل و امکانات پلیس راهور استان و شهرستان های همجوار وبا حضور مولایی فرماندار و رئیس شورای ترافیک قائمشهر انجام شد برخورد با رانندگان خودرو های حادثه ساز و راکبان متخلف موتورسیکلت ها از مطالبات جدی مردم از پلیس راهور است که برای ارتقا ایمنی ترافیک شهری موردتوجه جدی پلیس راهور خواهد بود . وی ، قائمشهر را به عنوان دومین شهر پرتراکم کشور در گذر مسیرهای متعدد ترافیکی ، کریدر اصلی و از محورهای پرتردد شمال نام برد و بر اهتمام بیشتر مسئولان در بهبود وضعیت ترافیکی این شهر تاکید کرد . 

سرهنگ بیگلری همچنین در مراسم اهدای کلاه ایمنی به راکبان قانونمند موتورسیکلت در میدان آیت الله طالقانی قائمشهر گفت سال گذشته ۱۸۰۰ کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران اهدا شد و استفاده راکبان موتور سیکلت از کلاه ایمنی امری ضروری است .

سرهنگ بیگلری یاد آور شد : خط قرمز پلیس راهور مازندران برخورد با رانندگان خودروهای متخلف و هنجار شکن است و قرار دادن خودرو بر بالای داربست، توقیف و انتقال خودرو به پارکینگ و معرفی راننده متخلف به مرجع قضایی ، مجازات رانندگان خودروهای قانون شکن خواهد بود . منبع / صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار