جشن بزرگ ۵۰ دختر قائمشهری تحت پوشش کمیته امداد\

جشن بزرگ ۵۰ دختر قائمشهری تحت پوشش کمیته امداد

  • کد خبر: 2111104244
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1403 - 20:16

جشن تکلیف ۵۰ نفر از دختران خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌ امداد این شهرستان در مسجد صبوری برگزار شد.

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، ۵۰ دختر زیر سایه بانو فاطمه (س) آماده شدند که راه و منش حضرت فاطمه (س) را ادامه دهند. دخترانی که تحت پوشش کمیته امداد شهرستان قائمشهر به تحصیل مشغول هستند.

 کمیته امداد برای ۵۰ دختر قائمشهری جشن تکلیف برگزار کرد. جشنی که در آن دختران آموزه های دینی را آموزش دیده اند تا در تمام فصول زندگی بر اساس این آموزه ها زندگی خوبی داشته باشند. 

 یکهزار و ۶۵۰ دانش آموز دختر و پسر با حمایت های کمیته امداد برای آبادانی این کشور تلاش می کنند تا ایرانی را با بهترین ها بسازند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر روز پنج شنبه در گفتوگو با خبرنگار استناد نیوز، گفت : جشن تکلیف ۵۰ نفر از دختران خانواده‌ تحت پوشش کمیته‌ امداد این شهرستان در مسجد صبوری برگزار شد.

جمال یعقوبی با اعلام اینکه یکهزار و ۶۵۰ دانش آموز دختر و پسر تحت حمایت این نهاد به تحصیل مشغول هستند، افزود : از این تعداد حدود ۹۰۰ دانش آموز دختر هستند و امروز هم برای ۵۰ دانش آموزی که به سن تکلیف رسیده اند،  جشن تکلیف برگزار کرده ایم .

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: با برگزاری جشن تکلیف از امروز شما مکلف به انجام وظایف دینی و معنوی هستید و باید پای به پای خانواده و اولیای خود در عمل به فرامین قرآن و ائمه اطهار کوشا باشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار