اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی مازندران\

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی مازندران

  • کد خبر: 2111104242
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1403 - 18:48

همزمان با سفر دولت سیزدهم به استان مازندران، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در بازدید از سالن ۵ هزار نفره در جویبار با اعلام اینکه برای تکمیل این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار با عنایت ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است ، گفت :۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، ۳۰ میلیارد تومان برای استادیوم ۷ تیر بابل و ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری ساری اختصاص می یابد.

به گزارش استناد نیوز، حسن طلا ابراز امیدواری کرد با اختصاص این اعتبار ، انشالله به زودی شاهد افتتاح پروژه ۵ هزار نفره جویبار خواهیم بود.

فرماندار جویبار با اعلام اینکه با عنایت ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل سالن ۵ هزار نفره جویبار ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است ، گفت: با تکمیل این سالن آرزوی به حق مردم ورزش دوست جویبار محقق خواهد شد .

کمال رستمعلی بیان کرد: امیدواریم با راه اندازی سالن ۵ هزار نفر شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در شهر جویبار باشیم.

وی با تاکید براینکه باید به شهر جویبار نگاه ملی شود ، افزود: نونهالان و نوجوانان زیادی از اقصی نقاط کشور برای دیدن آموزش کشتی به سالن‌های ورزشی این شهر مراجعه می کنند و با توجه به اینکه شهر جویبار ورزشکاران مطرحی را به کشور و دنیا معرفی کرده است می طلبد نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات به این شهرستان شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار